Jensen Huang užsimena, kad ateityje sulauksime sugeneruotų tekstūrų ir objektų žaidimuose

Neseniai NVIDIA pristatė technologiją „RTX Remix“, kuri leidžia modifikacijų kūrėjams ir žaidėjams perkurti senesnius žaidimus prijungiant atvaizdavimą prie NVIDIA įrankių, kurie pagerina tekstūrų skiriamąją gebą, objektų tinklelius ir apšvietimą, o vėliau į šiuos žaidimus įtraukti tokias technologijas kaip Ray Tracing ar Path Tracing. Šis modifikavimo procesas iš pradžių nevyksta realiuoju laiku, todėl naudotojams reikia atsisiųsti „RTX Remix“ programinę įrangą ir tai atlikti rankiniu būdu bei paruošti specialias bibliotekas. Tik tada ją galima naudoti kaip modifikaciją.

NVIDIA generalinis direktorius Jensen Huang jau žvelgia į būsimas technologijas, ką ateityje žaidėjams gali suteikti dirbtinio intelekto įrankiai, ir viena iš tokių technologijų gali būti panaši į tai, ką daro „RTX Remix“, tačiau realiuoju laiku.

Klausimas: Galvoju apie DLSS, o dabar – ACE. Ar manote, kad kadrams generuoti galima taikyti daugialypį dirbtinį intelektą?

Atsakymas (Jensen Huang): AI žaidimams – mes jau naudojame jį neuroninei grafikai ir galime generuoti pikselius remdamiesi keliais įvesties pikseliais. Taip pat generuojame kadrus tarp kadrų – ne interpoliavimą, o generavimą. Ateityje net generuosime tekstūras ir objektus, o objektai gali būti prastesnės kokybės, ir mes galime juos padaryti taip, kad jie atrodytų geriau. Taip pat generuosime žaidimų veikėjus – pagalvokite apie šešių žmonių grupę, du gali būti tikri, o kiti – ilgalaikio naudojimo dirbtiniai intelektai. Žaidimai bus kuriami su dirbtiniu intelektu, juose bus dirbtinis intelektas, o kompiuteris netgi taps dirbtiniu intelektu naudojant „G-Assist“. Kompiuterį galėsite naudoti kaip AI asistentą, kuris padės jums žaisti. „GeForce“ yra didžiausias žaidimų prekės ženklas pasaulyje, matome, kad jis tik auga, ir daugelyje jų yra tam tikro pobūdžio AI. Negalime sulaukti, kol jį galės turėti daugiau žmonių.

Pasak Jensen, ateityje gali būti įmanoma generuoti tekstūras ir kokybiškiau atvaizduoti objektus, kad jie atrodytų geriau. Nors tokią galimybę jau turime per „RTX Remix“, ši nauja technologija greičiausiai veiktų realiuoju laiku, panašiai kaip DLSS, bet be pačių žaidėjų įsikišimo.

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.