Microsoft pranešė, kad pardavė jau 28 mln. Xbox 360

Microsoft praeitą savaitę paskelbė, kad visame pasaulyje jau pardavė daugiau kaip 28 milijonus, žaidimų konsolės Xbox 360 vienetų. Xbox 360 produktų valdybos direktorius Aronas Grynbergas (Aaron Greenberg) išdidžiai paskelbė, kad 2008-ieji metai „buvo sėkmingiausi mūsų metai Xbox istorijoje“.

Grynbergas sakė, kad konsolės kaina buvo daug ką lemiantis faktorius, įspūdinguose pardavimų skaičiuose ir ypatingai pozityviai paveikė atostogų sezono prekybos rodiklius. Šis pareiškimas sudaro ryškų kontrastą su konkurentų stovyklos Sony pranešimu pasirodžiusiame dar spalio mėnesio pabaigoje, kuriame buvo teigiama, kad Playstation 3 konsolės kainos sumažėjimas 2008-ųjų šventiniam sezonui nėra numatomas.

Sumažindami žemutinės klasės konsolės versijos kainą iki 199 JAV dolerių, bendrovė ne tik suteikė platesnes galimybes įsigyti jų produktą mažesnes pajamas turintiems vartotojams, bet ir sudaryti nepalankias konkurencines sąlygas Sony ir Nintendo kompanijoms. Kainų mažinimo politika pasirodė itin išmintingas žingsnis, ypač po lapkričio mėnesį pasirodžiusių paradavimų rezultatų, kurie parodė, kad Xbox 360 parduotų vienetų skaičius dvigubai viršijo Playstation 3 pardavimus.

Taip pat Microsoft pridūrė, kad jie išlaiko itin gerą padėtį Xbox Live sistemoje, kuria naudojasi daugiau kaip 17 milijonų žaidėjų visame pasaulyje, o metinės pajamos iš serviso procentaliai padidėjo net 84-iais nuošimčiais. Nors Xbox 360 prekyboje pasirodė beveik metais ankščiau nei Playstation 3 žaidimų kompiuteris, Microsoft primena, kad nepaisant to Xbox 360 konsolės yra parduota 8-iais milijonais vienetų daugiau.

Minėtuosius pardavimų rodiklius mažai paveikė net pasaulį ištikusi visuotinė ekonominė krizė, kuri užveržė diržus ne tik didelėms, globalinio mąsto bendrovėms, bet ir eiliniams vartotojams, kurie ėmė taupyti ir negali įsigyti brangesnės ar prabangios elektroninės įrangos. Nepaisant nuosmukio, video žaidimų industrija atrodo laikosi visai neblogai. Jei vertinsime ją nuo praeitų metų Kalėdinio sezono, kaip tai padarė rinkos tyrimų bendrovė NPD, žaidimų verslas išaugo 10-čia procentų ir pasiekė 2,91 milijardo JAV dolerių ribą lapkričio pabaigoje.

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.