Omnitel atsako į klausimus dėl Asmeninių planų

Šiandien mes jums rašėme, kad Omnitel pradėjo „Asmeninių“ planų akciją, kuri įsigalės nuo šių metų kovo 15 dienos. Telekomunikacijų bendrovė sureagavo į daugybę klausimų ir juos atsako.

Kodėl Omnitel inicijavo šiuos pakeitimus?

Vartojimo skatinimas yra verslo misija. Sprendimai, skatinantys plėtrą, bendravimo skatinimą, vartojimą šiuo metu reikalingi ne tik Omnitel, bet ir visam šalies verslui. Omnitel plėtrą skatina ne keldama kainas, o už tą pačią sumą suteikdama vartotojams daugiau galimybių bendrauti.

Kodėl šie pakeitimai naudingi vartotojui?

Didėjančių mokesčių ir brangstančių prekių bei paslaugų akivaizdoje ištikimi Omnitel vartotojai galės netaupyti bendravimo sąskaita. Su asmeniniais mokėjimo planais jiems bus suteikta daugiau kaip 50 proc. papildomų vietinių pokalbių ir SMS nei už tą pačią sumą klientas vidutiniškai per mėnesį suvartodavo 2008 m.

Ar asmeniniais mokėjimo planais galės pasinaudoti nauji “Omnitel” vartotojai?

Ne, asmeniniai mokėjimo planai yra skirti tik ištikimiems klientams.

Kurie vartotojai yra laikomi ištikimais klientais ir galės pasinaudoti asmeninių mokėjimo planų privalumais?

Nuo kovo 15 dienos asmeniniai mokėjimo planai bus įjungti vartotojams, kurie tapo Omnitel[i] klientais iki 2008 m. rugsėjo 1 dienos (t.y. ne vėliau kaip 2008-08-31). Klientams, pasirašiusiems sutartis su [i]Omnitel nuo 2008 metų rugsėjo 1 dienos iki 2009 m. vasario 1 dienos, asmeniniai mokėjimo planai bus įjungti 2009 m. birželio 1 dieną ir bus apskaičiuoti remiantis laikotarpio, kai jie naudojasi Omnitel paslaugomis, vietinių balso ir SMS paslaugų vartojimo vidurkiu.

Kokie mokėjimo planai iki birželio 1 dienos galios vartotojams, kurie Omnitel klientais tapo 2008 m. rugsėjo 1 dieną ar vėliau?

Iki birželio 1 dienos jie naudosis savo turimais senaisiais mokėjimo planais.

Kodėl plano mokestis apskaičiuojamas remiantis 2008 metų vidurkiu?

Metų laikotarpis yra pakankamas, kad būtų tiksliai atspindėtas kiekvieno žmogaus vartojimas bei išvengta atsitiktinumų, jei, pavyzdžiui, kurį nors mėnesį vartotojas mobiliuoju ryšiu Lietuvoje naudojosi daug daugiau ar mažiau nei įprastai.

2007 metų antra pusė bei 2008 metai pasižymėjo ypač mažomis mobiliojo ryšio kainomis Lietuvoje, todėl Omnitel klientams garantuojamas palankus plano mokestis bei dar daugiau kaip 50 proc. papildomų vietinių pokalbių minučių ir SMS. Atskirais atvejais papildomų minučių ir SMS kiekis gali siekti net kelis šimtus procentų – priklausomai nuo kliento vartojimo!

Ką iš šio pasiūlymo gauna klientas?

Už tą pačią sumą klientas gaus daugiau kaip 50% papildomų pokalbių ir SMS. Vadinasi, savo iniciatyva Omnitel perpus arba daugiau nei perpus sumažino tokiam vartotojui vidutinę minutės ir SMS kainą.

Kodėl asmeniniai mokėjimo planai taikomi ne visiems vartotojams (pvz., ne visiems vieno kliento abonentams)?

Asmeniniai mokėjimo planai yra taikomi visiems klientams, kurie naudojosi Omnitel paslaugomis ilgesnį laiką (klientais tapo ne vėliau kaip 2008 m. rugpjūčio 31 d.) bei kurių vartojimas per metus buvo stabilus (kurių vartojimas ir sąskaitos per pastaruosius 3 mėnesius ypač sparčiai nesikeitė) – taip siekiama išvengti atsitiktinumų apskaičiuojant vidurkį, tiksliau nustatyti kliento poreikius bei pasiūlyti juos atitinkantį plano mokestį su tam tikru minučių bei SMS kiekiu.

Ar vartotojai gali patys pasirinkti kitą asmeninį planą (su mažesniu ar didesniu mokesčiu ar SMS bei minučių skaičiumi)?

Kito asmeninio plano mokesčio ar minučių bei SMS skaičiaus vartotojas pasirinkti negali, kadangi šis planas yra vienintelis ir unikalus kiekvienam klientui, apskaičiuojamas pagal paties žmogaus vartojimo įpročius ir jo paties sąskaitos už vietines paslaugas vidurkį.

Tačiau jei vartotojas mano, kad jo poreikius atitiktų kitoks planas, jis gali pasirinkti vieną iš viešų mokėjimo planų. Tik tokiu atveju jis praras pagal asmeninį planą papildomai suteikiamas minutes bei SMS. Pasirinkti ir įsijungti viešą mokėjimo planą jis gali bet kuriame Omnitel klientų aptarnavimo salone.

Nuo ko priklausys, kiek procentų (daugiau nei 50 proc.) papildomų minučių ir SMS gaus kiekvienas klientas?

Kliento papildomai gaunamas paslaugų procentas priklausys nuo konkretaus asmens (abonento) vartojimo. Kuo klientas yra ištikimesnis ir vertingesnis, tuo daugiau nemokamų papildomų minučių ir SMS jam bus suteikta.

Kaip vartotojas galės pasitikrinti savo vietinių pokalbių trukmę ir SMS 2008 metais?

Informaciją apie vidutiniškai prakalbėtas minutes ir išsiųstus SMS vartotojas gaus laišku, kuris siunčiamas prieš mėnesį prieš pakeičiant mokėjimo planą. Visus duomenis pamėnesiui klientai galės nemokamai sužinoti Omnitel klientų aptarnavimo salonuose.

Ar vartotojas galės grįžti prie savo senojo mokėjimo plano?

Senųjų „Omnitel“ mokėjimo planų nuo 2009 vasario mėn. pradžios nebeliko, todėl klientai jais naudotis nebegalės. Ištikimi klientai galės naudotis naujaisiais mokėjimo planu „Asmeninis“, kuris sudarytas pagal kliento naudojimosi paslaugomis įpročius, ir labiausiai atitiks jo poreikius. Jei visgi klientas norės kito plano, jis galės pasirinkti vieną iš naujųjų viešų mokėjimo planų (tačiau tokiu atveju jie praras papildomai suteikiamas pokalbių minutes bei SMS.)

Ar asmeninis mokėjimo planas ateityje bus peržiūrimas ir keičiamas?

Ne, asmeninis mokėjimo planas bus taikomas tol, kol vartotojas naudosis „Omnitel“ paslaugomis. Klientas taip pat gali pasirinkti bet kurį viešą, naujiems klientams taikomą mokėjimo planą, tačiau tada jis praras papildomai suteikiamas pokalbių minutes ir SMS.

Kas bus, kai vartotojas išnaudos asmeninio plano mokesčio suteikiamas bei papildomas pokalbių minutes ir SMS?

Išnaudojus suteikiamas minutes ir SMS žinutes, vietiniai pokalbiai ir SMS žinutės bus apmokestinami pagal plano “Asmeninis” standartinius tarifus.

Ar į plano „Asmeninis“ mokestį įeina tarptautiniai pokalbiai, tarptautinės SMS žinutės, mokestis už tarptinklinį ryšį ir mokestis už mobilųjį internetą?

Ne, plano mėnesio mokestis apskaičiuojamas pagal sąskaitos už balso ir SMS vietines paslaugas vidurkį. Už tarptautinius pokalbius, tarptautines SMS žinutes, tarptinklinį ryšį bei mobilųjį internetą mokama papildomai pagal standartinius šių paslaugų įkainius

Ar esant asmeniniams mokėjimo planams išliks taupymo paslaugos, tokios kaip „Šeima“?

Taip, visos Omnitel taupymo paslaugos išliks ir padės vartotojams dar daugiau ir nevaržomai bendrauti.

Kaip žinia, mobiliojo ryšio sąskaitos – ypač opus klausimus šiuo metu. Jei jūs turite neaiškumų, pateikite juos aiškiai suformuluoto klausiamojo sakinio forma komentaruose, o mes susisieksime su Omnitel atstovu spaudai ir viską pasistenksime išsiaiškinti.

10 Komentarai

  1. Spygliuotas parašė:

    tarkim aš turiu planą „kalbėk“. skambučio sujungimo mokestis yra 49 ct. į dieną skambinu du kartus. skambučio trukmė vidutiniškai 5 val., tai per dieną dviem skambučiais prakalbu apie 10 valandų. ir tai man kainuoja viso labo 98 ct. tarkim mėnuo turi 30 dienų. tai 30*0.98 ir gaunu, kad per mėnesį išleidžiu 29 litus ir 40 centų. o per mėnesį prakalbu 300 valandų. tai taip išeina, kad su asmeniniu planu galėsiu už tuos pačius 29 litus ir 40 centų prakalbėti 450 valandų?

  2. SB parašė:

    Spygliuotas>Butent taip.

  3. Spygliuotas parašė:

    tada užduodu klausimą: tarkim turiu pasirašęs terminuotą sutartį keleriems metams. man lieka sutartyje numatytas planas, o ne naujasis asmeninis?

  4. nemesis parašė:

    O čia omnitelis nupirko reklamą ar pasiaiškinimą naujienos pavidalu?

  5. corehead parašė:

    zajabal tokie omnitelio paaiskinimai, kazkodel nera svarbiausio klausimo ir svarbiausio atsakymo : Ar kasnors atsizvelge i tai kad ekonomika silpna, kad bedarbyste dideja, kad zmoniu pajamos mazeja…\\
    gerai tiewms kurie sneka kiek snekeje pernai, beda kad daugumas nori pradeti taupyti, bet deje omnitel netik jiem nepadeda, bet dar ir savarankiskai ikainius didina… tokie spaudos pranesimai tai tas pats kaip pigi reklama apgauti vartotojams, sux…

  6. rita parašė:

    Kodė aš turesiu moketi ne uz tai, ką as prakalbėsiu, o vidurki Lt. nuo praeitų metų pokalbių.Cai niekaip nera logikos. Na ir kas tie galimi papildymai. Juk keisdama vienpusiskai sutartis, nepalikdama pasirinkimo teisės, aiskiai pazeidzia vartotojo teises

  7. makaronai parašė:

    Nepudrinkit smegenu. Esu omnitel klientas nuo 2001m., ir kasmet gaunu vis didesnes \"nuolaidas\", t.y. uz tas pacias prakalbetas (butent prakalbetas, o ne tas siulomas nemokamas, kuriu man tiek net nereikia) kasmet sumoku vis didesnes saskaitas. Va ir dabar sulaukiau \"nuolaidos\", – gavau omnitel laiskeli su informavimu, kad omnitel vien tik noredama gero man, be mano valios (matyt galvodama, kad klientai dundukai ir patys nesugeba atrinkti kas jiems geriau) nuo kovo 15 d. pakeicia mano mokejimo plana. Cia pat pridedama ir ju paskaiciavimu lentele, pagal kuria uz pokalbius 2008 m. mokejau 57 Lt., ir vidutiniskai prakalbedavau 110 min./men. Taigi ir 2009 m. nuo kovo 15 d. jau turesiu nauja plana – asmenini, pagal kuri mokesiu tiek pat, kiek ir 2008 m., t.y. 57 lt., bet uz ta suma gausiu jau net 840 min. Bet man tiek nereikia, pilnai uztenka ir tu 110 min., kurias prakalbedavau 2008m. Bet dar idomiau yra tai, kad 2008 m. pries Kaledas patikejau omnitel siuloma akcija ir sudariau sutarti 18 men. mokejimo planui valandos 5 su 50 proc. nuolaida menesiniam plano mokesciui. Pagal si plana kas menesi visus 18 men. turejau moketi 24,5 lt. minimalu plano mokesti ir uz tai galejau nemokamai kalbeti 300 min. Man to pakako su kaupu (dar ne karto nesu isnaudojes tu 300 min.) ir palyginti uz nedideli 24,5 lt. mokesti. Bet omnitelis juk geriau zino, kas man geriau, todel, kaip jau rasiau, nuo 2009 m. kovo 15 d. uz prakalbetas minutes jau tureciau vietoj 24,5 lt. saskaitos gauti 57 lt. saskaita.

  8. rita parašė:

    …va dar pridursiu. Šiandien buvau nuvykus i \"omnitel\" del sutarties nutraukimo- likę tik 4mėn. iki sutarties pabaigos. Tai va, priskaiciavo primokėti 280Lt, nes buvo paimti 2 telefonai sudarant sutartį, neblogai ar ne,,,,,,,,bjauru

  9. AP0323 parašė:

    rita: kaip jie gali priskaiciuoti, jie pazeide sutarty:
    \"Pagal 2005 m. gruodžio 23 d. Nr. 1V-1160LR Rysiu Reguliavimo Tarnybos Direktoriaus Isakyma
    DEL ELEKTRONINIU RYSIU PASLAUGU TEIKIMO TAISYKLIU PATVIRTINIMO (su 1V-60, 1V-295, 1V-585, 1V-1400
    , 1V-153 papildymais) II dalies 12 str.: Sutartį abonentas turi teisę nutraukti anksčiau laiko,
    jei Teikėjas pakeičia Sutarties sąlygas, padidina Sutartyje nurodytų Paslaugų kainas arba iš esmės pažeidžia Sutartį.
    Apie Sutarties sąlygų pakeitimus ir Paslaugų kainų padidinimą abonentui pranešama iš anksto, ne vėliau kaip prieš 1 mėnesį,
    ir kartu pranešama apie jo teisę be jokių netesybų dėl priešlaikinio Sutarties nutraukimo nutraukti Sutartį, jei naujosios
    Sutarties sąlygos ar Paslaugų kainos jam nepriimtinos. Jei abonentas šiame punkte nurodytu atveju nutraukia Sutartį,
    Teikėjas neturi teisės taikyti abonentui netesybų dėl priešlaikinio Sutarties nutraukimo. Taigi, jeigu jusu sutartyje
    yra nurodytos baudos/netesybos del isankstinio sutarties nutraukimo, auksciau mineto istatymo straipsnis turi pirmenybe.\"
    nuolaidos telefonui ir visa kita nekompensuojamos, nes siuo atveju operatorius pazeide sutarty

  10. rita parašė:

    APO323…nu va as tai juk nezinau, bet tik parašiau faktą, kaip \"omnitel\"konsultantai teigia, kad jie gali vienusiškai keisti sutartį, nes sutartyje tai nurodyta. Mes su vyru iš principo jaučiamės apgauti, ir net neesmė yra kainoje. Esmė, kad nėra teisės pasirinkti- tu priimi ką jie siūlo ar ne, va esmė cia.

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.