AMD UDNA architektūra turėtų varyti būsimos kartos konsoles
Kepler_L2, žinomas dėl tikslių gandų apie ankstesnes žaidimų sistemas ir AMD architektūras (ir dažnai pirmasis atskleidžiantis naujos kartos AMD aparatinės įrangos specifikacijas), pasidalijo naujienomis apie UDNA. Jis patvirtina, kad tiek „PlayStation 6“, tiek naujos kartos „Xbox“ naudos šią naują architektūrą. „Microsoft“ jau pareiškė, kad planuoja naudoti „Navi 5“ naujajai „Xbox“, o neseniai „AMD“ ir „Microsoft“ paskelbė apie daugiametį bendradarbiavimą kuriant ateities žaidimų aparatūrą.
Kepler taip pat pasidalijo prognozėmis apie UDNA našumą. Jis tikisi vidutinio 20 % pagerėjimo rasterizacijos srityje, bet daug didesnio (2 kartus) pagerėjimo su ray tracing ir AI. RDNA 4 jau buvo didelis žingsnis į priekį palyginti su RDNA 3 šiose srityse, o UDNA turėtų žengti dar toliau.
„Sony“ paminėjo bendradarbiavimą su AMD „Project Amethyst“ projekte, kurio tikslas – išplėsti AI vaidmenį žaidimuose. Didžiausias šuolis naujos kartos žaidimuose gali būti ne grafikos kokybė, o tai, kiek AI apdorojimo gali atlikti GPU ir jo branduoliai.
Galiausiai, informacijos nutekintojas patvirtino, kad grafikos pusėje nėra „3D V-Cache“. Vis dėlto didesnės spartinančios atminties dydžiai atrodo svarbūs ateities žaidimams. „Sony“ atstovas Mark Cerny minėjo, kad jie dirbo su AMD, siekdami padidinti vidinę spartinančiąją atmintį.
Naujausi komentarai