„ARK“ Survival Ascended“ žaidėjus verčia naudoti kadrų generavimą
„ARK: Survival Ascended“ yra MMO žaidimas, sukurtas remiantis originalaus žaidimo pagrindu. Kūrėjai teigia, kad jis buvo visiškai pertvarkytas naudojant naujausią „Unreal Engine 5“ technologiją. Praktikoje žaidimas ne visiškai atitinka tai, kas buvo parodyta oficialiuose treileriuose, netgi tokių kūrėjų kaip zWORMz Gaming vaizdo įrašai pabrėžia šiuos skirtumus. Jo naujausias vaizdo įrašas taip pat atskleidė naują problemą. Verta paminėti, kad „ARK: Survival Ascended“ vis dar yra ankstyvojo prieigos etape. Kūrėjai toliau prideda turinį ir taiso problemas.
Naujausia versija, dabar naudojanti „Unreal Engine 5.5“, palaiko tiek FSR, tiek DLSS, tačiau yra didelis trūkumas žaidėjams, kurie nemėgsta kadrų generavimo. Kadrų generavimas yra įjungiamas automatiškai, o žaidime nėra galimybės jo išjungti. Nors oficialiame nustatymų meniu nėra šios funkcijos, „YouTube“ kūrėjai parodė, kad ją galima išjungti per konsolės komandas. Tačiau tai iš karto sumažina našumą, kadrų dažnis sumažėja nuo maždaug 70 FPS iki vos 35 FPS.
Nors AMD nereikalauja, kad kūrėjai įtrauktų kadrų generavimo perjungimo funkciją, ji yra atviro kodo, tačiau jie pateikia gaires. Pavyzdžiui, FSR kadrų generavimas neturėtų būti įjungtas žaidimuose, kurie po vaizdo išdidinimo negali išlaikyti bent 60 FPS. „ARK: Survival Ascended“ yra vienas iš tokių žaidimų.
Įdomu tai, kad kadrų generavimo parinktis pasirodo žaidėjams, turintiems NVIDIA vaizdo plokštę. Tai atrodo esąs arba kūrėjų aplaidumas, arba tendencija, kurią galime toliau matyti būsimuose žaidimuose, ypač studijose, kurios kovoja su optimizavimu.
Naujausi komentarai