„Crysis 3″ palaikys itin detalias tekstūras nuo pat savo išleidimo

Skirtingai nei „Crysis 2", kuris buvo kritikuojamas dėl DirectX 11 API nepalaikymo ir labai labai pusėtinai atrodančių tekstūrų didesnėse rezoliucijose, „Crysis 3" nuo pat oficialaus žaidimo starto galės „pamaitinti" entuziastų PC komponentus aukščiausios klasės efektais, įskaitant ir aukštos rezoliucijos tekstūromis.

PC Gamer" pastebėjo, jog pardavimams skirta „Crysis 3" versija tarp „Advanced Graphics" nustatymų turi „texture-resolution" parinktį. Būtent šitai nuo pat žaidimo starto neturėjo „Crysis 2", kuriam 2 GB sveriantis aukštos rezoliucijos tekstūtų paketas buvo pritaikytas tik po tam tikro laiko.

Sprendžiant iš „Crysis 3" aplinkos, kuri apima post apokaliptinę miesto-džiunglių tematiką, galima tikėtis išties plačios kokybiškų tekstūrų gausos.

1 Komentaras

  1. newdiamond parašė:

    bet kas per sprendimas ..nepalaikyti directx …10

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.