Greitu metu „Hyundai“ turėtų pradėti gaminti „cyberpunk“ stiliaus įspūdingą automobilį
„Hyundai“ iš esmės patvirtino, kad „N Vision 74“ koncepcija bus gaminama. Ši žinia pasklido per bendrovės 2024 m. generalinio direktoriaus investuotojų dienos prezentaciją, kurioje buvo pristatytas hibridų, mobilumo sprendimų ir „Genesis“ modelių plėtros planas. Tačiau skaidrėje, kurioje išsamiai aprašomas nuo 2021 iki 2030 m. produktų išleidimo planas, buvo aiškiai paminėtas stulbinantis „N Vision 74“.
Jokių oficialių pareiškimų apie šią transporto priemonę nebuvo padaryta, tačiau skaidrėje ji buvo paminėta prie būsimų „didelio našumo elektromobilių“. Skaitant tarp eilučių, panašu, kad per artimiausius kelerius metus keliuose pasirodys kažkas iš šios itin populiarios koncepcijos. Tačiau vėlgi, geriausia šią naujieną vertinti su saiku, nes pristatyme beveik nepateikta jokios išsamesnės informacijos.
Kol kas galime tik spėlioti, kaip galėtų atrodyti serijinė versija, atsižvelgiant į jos eksploatacines savybes. Originali koncepcija turėjo 671 arklio galią, kurią išvystė vandenilio kuro elementas ir du elektros varikliai. Tačiau atsižvelgiant į ribotą vandenilinių automobilių infrastruktūrą, galima spėti, kad „Hyundai“ atsisakys šios sistemos ir naudos įprastesnę elektrinę jėgainę.
Gruodžio mėn. „ETNews“ pranešime teigiama, kad „Hyundai“ gali pagaminti tik 100 itin ribotą seriją „N Vision 74“, iš kurių 70 bus tinkami naudoti keliuose, o 30 bus paruošti lenktynėms. Jei tai pasiteisins, galbūt jiems pavyks be didesnio vargo išsaugoti vandenilio technologiją. Ataskaitoje taip pat nurodoma, kad serijinio automobilio vandenilio ir elektros hibridinė sistema išvystys 800 AG.
Kitame „The Korean Car Blog“ pranešime, kuriame cituojami vidiniai šaltiniai, teigiama, kad „Hyundai“ Namyango technologijų centre jau vykdomi moksliniai tyrimai ir taikomoji veikla, o galima gamybos pradžios data numatyta 2026 m.
Kalbant apie kitas detales apie pirminį konceptą, jame buvo naudojama smarkiai modifikuota „Kia Stinger“ platforma, 62,4 kWh baterija ir 85 kW vandenilio kuro elementas, maitinantis 335 AG variklių porą prie galinių ratų. Akivaizdu, kad „Hyundai“ įprastinė E-GMP EV platforma netiko jų siekiamoms žemoms, į našumą orientuotoms proporcijoms.
Pietų korėjiečiai strikes again 🙂
Keičiu Opal Astra 2001 dujos į šitą 😀
Gal kas vairuoja hundai kona? Su ice ar ev versija. Domintų nuomonė.
Proud owner of KIA STINGER 🙂
Ankščiau aš KIA akronymą Killed in Action naudojau. Bet realiai stebėtinai pietų korėjos gamintojai pavarė.
Primena senąjį BMW M1