„Honda“ ir „Nissan“ susijungimas neįvyks

2024 m. gruodį „Honda“ ir „Nissan“ sėdo prie derybų stalo, kad pabandytų suderinti maždaug 60 mlrd. dolerių vertės sandorio detales. 2018 m. pradžioje „Nissan“ sėkmė ėmė keistis, ir daugelis manė, kad dviejų Japonijos automobilių milžinių susijungimas būtų gerokai padidinęs jų galimybes įsitvirtinti besikuriančioje elektromobilių rinkoje.

Derybų metu buvo pasiūlytos kelios strategijos. Vienu metu „Honda“ pasiūlė pakeisti sandorio struktūrą – pereiti nuo bendros kontroliuojančiosios bendrovės, kurioje ji skirtų daugumą direktorių ir vadovų, prie plano, pagal kurį „Nissan“ būtų „Honda“ valdoma įmonė.

Reuters pažymėjo keletą papildomų veiksnių, kurie taip pat galėjo turėti įtakos nesugebėjimui sudaryti sandorį, įskaitant „Nissan“ išdidumą ir tai, kad ji neigia savo tikrąją padėtį rinkoje. „Nissan“ taip pat palaiko ryšius su „Mitsubishi“ ir „Renault“, o tai galėjo dar labiau apsunkinti reikalus. Šaltinių teigimu, „Honda“ dukterinės įmonės planas taip pat netiko kai kuriems „Nissan“ vadovams.

Galiausiai abi pusės sutarė, kad siekiant teikti pirmenybę greitam sprendimų priėmimui elektrifikavimo eroje, geriausia būtų nutraukti diskusijas ir nutraukti dar gruodžio mėn. pasirašytą susitarimo memorandumą.

Tuo tarpu „Nissan“ paskelbė apie neatidėliotinas priemones, kuriomis bandoma pakeisti situaciją, vykdant restruktūrizavimą, kuriuo siekiama 2026 finansiniais metais išlaidas sumažinti maždaug 400 mlrd. jenų. Neseniai „Honda“, bendradarbiaudama su „Sony“, pradėjo išankstinius užsakymus savo elektromobiliui „Afeela EV“ ir paskelbė planus grąžinti pamėgtą hibridinį „Prelude“.

3 Komentarai

  1. Povilas parašė:

    Kas gali pirkt pas mus nissan? seniai turejo bankrutuot, nu nebent azijos rinka dar islaiko

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.