„Intel“ pademonstravo, kad NPU gali pridėti spartos žaidimuose

Neseniai „Intel“ pademonstravo, kaip generatyvinio dirbtinio intelekto programų paleidimas naujuose NPU gali būti naudingas žaidėjams. Nors kelios bendrovės reklamavo su žaidimais susijusį NPU potencialą, ši nauda iš esmės nėra įrodyta.

„Intel“ demonstracijoje generatyvinis dirbtinio intelekto modelis – greičiausiai trečiosios šalies asistentas – teikė patarimus žaidžiant žaidimą „Black Myth: Wukong“, kuris veikė su nenurodytu „Arrow Lake Core Ultra 200HX“ procesoriumi, veikiausiai žaidimų nešiojamajame kompiuteryje. Asistentas atsakė į žodinį klausimą naudodamas realiuoju laiku integruotą balsą ir surado internete esantį vaizdo įrašą, kuriame rodoma, kaip nugalėti bosą.

„Intel“ pristatyme taip pat buvo pabrėžtas galimas našumo padidėjimas naudojant dirbtinio intelekto modelius su NPU. Aktyvavus asistentą, „Black Myth: Wukong“ kadrų sparta padidėjo nuo 103 iki 108 FPS, o paleidus tą patį modelį GPU, kadrų sumažėjo iki 94 FPS. Tai pasiekta tam tikras grafikos užduotis perkeliant iš grafikos procesoriaus į NPU.

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.