„nVidia“ demonstruoja naujus realistiškus vandens atvaizdavimo efektus

„nVidia" pademonstravo patį naujausią grafinės animacijos išplėtimą „Position Based Fluids" (PBF), kuris tampa vienu realistiškiausių skysčių simuliacijos įrankių. PBF sukurtas remiantis ilgai gyvuojančiu skysčių apskaičiavimo metodu, žinomu kaip „Smooth Particle Hydrodynamics" (SPH), supaprastinant jį iki to taško, kuomet pastarasis gali būti panaudotas realaus laiko animacijai sukurti.

Naudojantis dabartinėmis implementacijomis ir norint pasiekti tinkamą realizmą, būtina didinti nesuspaudžiamumą, kuriam reikalingas skaičiavimų atlikimas pritaikius ypač didelį laiko dažnį arba agresyvus dalelių skaičiaus padidinimas. Abu metodai yra pakankamai jautrūs bendrai atliekamai skaičiavimų galiai. Tuo tarpu naujasis „nVidia" būdas bando išvengti skaičiujamojo pajėgumo didinimo, formuoluojant pozicinių apribojimų rinkinį, kuris didina pastovų tankį. Toks būdas leidžia pasiekti panašų nesuspaudžiamumą ir konvvergenciją SPH metodui, tačiau iš PBF metodo paveldi geometrinį stabilumą, leidžiantį pritaikyti didesnius laiko tarpus realaus laiko simuliacijoms. Kalbant paprasčiau, panašus efektas pasiekiamas sumažinus dalelių skaičių ir „praretinus" laiką.

Sumažinus objektų veidinį ir vandenyno bangų detalumus, realaus laiko simuliaciją pajėgi atlikti vos vienintelė „GeForce GTX 680".

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.