„Nvidia Kepler“ vaizdo plokštės „DirectX 11.1″ palaiko tik dalinai

Paskutiniu metu „DirectX 11.1" instrukcijų rinkinys apipintas daugybe paslapčių: iš pradžių „Microsoft" pažadėjo DX11.1 palaikymą „Windows 7" operacinei sistemai, vėliau persigalvojo, o galiausiai vis dėlto nusprendė įdiegti dalinį palaikymą. Panaši išdava ir su „Kepler" architektūros vaizdo plokštėmis.

Vokiečių resursui, „Heise.de" pusiau užsiminus, kad „Kepler" architektūros „Nvidia" vaizdo plokštės pilnai nepalaiko DX11.1 instrukcijų rinkinio, BSN nusprendė išsiaiškinti tiesą. Oficialus atsakymas iš „Nvidia" technologinio vystymo skyriaus buvo kiek nuviliantis.

„GeForce GTX 680" palaiko DirectX 11.1, tačiau tik pasirinktinas jos ypatybes. Išlieka pilnas aparatinis DX 11.0 palaikymas."

Palaikoma:

• Partial constant buffer updates • Logic operations in the Output Merger • 16bpp rendering • UAV-only rendering • Partial clears • Large constant buffers

Nepalaikoma:

• Target-Independent Rasterization (2D rendering only) • 16xMSAA Rasterization (2D rendering only) • Orthogonal Line Rendering Mode • UAV in non-pixel-shader stages

„Nvidia" pažymi, jog sugebėjo aktyvuoti tas ypatybes, kurios yra, neva, kritinės žaidimų kūrėjams. Nežaidybinės ypatybės nebuvo įtrauktos į „Kepler" programą. BCN pakalbinti žaidimų kūrėjai, kurie programuoja AAA filtravimo algoritmus, daugiau mažiau patvirtino situaciją, jog DX 11.1 tėra mažytis atnaujinimas, kuriam jie visiškai neteikia pirmenybės. 90 % skirtumų tarp šių API slypi ne aparatinėj, o programavimo pusėj.

Tuo tarpu „Nvidia" varžovė, AMD, įdiegė visiškai pilną DX11.1 palaikymą savo Radeon HD 77xx/78xx ir 79xx serijoms.

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.