„PlayStation 5 Pro“ turės daug galingesnį grafikos lustą su RDNA 4 Ray Tracing varikliu

„Sony“ 2024 m. rudenį ketina išleisti žaidimų konsolę „PlayStation 5 Pro“ kodiniu pavadinimu „Trinity“. Naujausi gandai atskleidė nemažai informacijos apie grafikos galimybes ir „Sony“ koncepciją, susijusią su itin didelės skiriamosios gebos technologija.

Pasak „Insider Gaming“, naujojoje konsolėje esantis APU iš tiesų turi tuos pačius 8 branduolius, kaip ir dabartiniame modelyje, tačiau dabar jie šiek tiek spartesni. Tai yra AMD „Zen 2“ pagrindu veikiantis procesorius, kurio dažnis dabar padidės iki 3,85 GHz, naudojant vadinamąjį „aukšto procesoriaus dažnio režimą“.

„Sony PlayStation 5 Pro“ palyginti su PS5

  • APU: Viola
  • PROCESORIUS: 8 „Zen 2“ branduoliai iki 3,85 GHz (+10 %)
  • GPU: 60CU RDNA3 (+67%)
  • Atmintis: 16 GB GDDR6 18 Gb/s (+28 %)
  • AUDIO: spartesnė ACV (35 %)
  • DUOMENŲ KAUPUKLIS: 1 TB

Teigiama, kad dabar grafikos procesorius daugiausia remsis RDNA3 architektūra ir pasiūlys iki 45 % spartesnį atvaizdavimo našumą bei 2-3 kartus spartesnį Ray Tracing. Teigiama, kad grafikos proesorių apjungs 60 RDNA3 skaičiavimo vienetų, kurių dažnis turėtų siekti 2,18 GHz. Atskleidžiama, kad integruotame grafikos procesoriuje bus naudojami RDNA 3 ir RDNA 4 funkcijos, o tiksliau bus naudojamas RDNA 4 Ray Tracing variklis.

Grafika valdys naująją išdidinimo technologiją, vadinamą PSSR (PlayStation Spectral Super Resolution), kuri, kaip tikimasi, ateityje atnaujintame SDK palaikys 8K raišką. Šiuo metu PS5 Pro kūrėjų rinkiniuose veikia SDK 9.0, o 10 versija turėtų pasirodyti iki konsolės išleidimo.

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.