PUBG pereis prie „Unreal Engine 5“ ir turės naikinamą aplinką
2024 m. bus labai svarbūs „PUBG Battlegrounds“ žaidimuis. Nemokamas „Battle Royale“ žaidimas pereina prie „Unreal Engine 5“ variklio, o šis perėjimas leis „Krafton“ atlikti esminius žaidimo pakeitimus.
PUBG jau šešerius metus galima įsigyti asmeniniuose kompiuteriuose ir šiandien jis išlieka vienu populiariausių žaidimų „Steam“ platformoje. Naujausiame kūrėjų pranešime studija pažadėjo griežtesnes kovos su sukčiavimu priemones, suardomas aplinkas ir dar daugiau. Taip pat kuriama „Naudotojų sukurto turinio“ (angl. User Generated Content, UGC) paslauga.
Kalbant apie naikinamas aplinkas, „Krafton“ nori į „PUBG Battlegrounds“ įtraukti naują strateginį elementą. Žaidėjai galės naikinti pastatų dalis, kurti gynybines užtvaras ir kurti naujus puolimo kelius. Dėl šių pakeitimų PUBG taps dinamiškesnis ir nenuspėjamesnis, todėl žaidėjai bus priversti keisti žaidimo būdą.
Šiuo metu neaišku, kaip perėjimas prie „Unreal Engine 5“ pakeis PUBG vizualiai. Perėjimas turėtų leisti PUBG pasinaudoti „Unreal Engine 5“ „Lumen“ ir „Nanite“ technologijomis, nors dar neaišku, kaip „Krafton“ panaudos naująjį variklį.
Naujausi komentarai