„Steam“ įspėja, kad perkate ne žaidimą, o tik licenciją

„Steam“ pradėjo rodyti naują pranešimą pirkinių krepšelyje, kuriame aiškiai paaiškinamas sandorio pobūdis: „Skaitmeninio produkto pirkimas suteikia produkto licenciją „Steam“. Šiuo pakeitimu „Valve“ siekia laikytis būsimo Kalifornijos įstatymo, draudžiančio skaitmeninėms prekyvietėms įteigti, kad pirkėjai yra perkamų žaidimų, filmų, elektroninių knygų ir kito skaitmeninio turinio savininkai. Naująjį įstatymą, kuriuo siekiama kovoti su apgaulinga rinkodaros praktika parduodant skaitmeninę mediją, praėjusiais metais pasirašė gubernatorius Gavin Newsom.

Pagal įstatymą „AB 2426“ bendrovėms bus draudžiama naudoti tokius žodžius kaip „pirkti“, „įsigyti“ ar kitą terminologiją, kuri leidžia manyti, kad perkant skaitmenines prekes jos tampa nuosavybe, bet jos yra tik licencijuojamos naudoti. Įstatyme reikalaujama, kad skaitmeninių parduotuvių vitrinose būtų aiškiai nurodyta, kad klientai įsigyja tik licenciją naudotis turiniu – licenciją, kuri gali bet kada baigtis arba būti panaikinta.

Įmonėms, nustačiusioms pažeidžiant šias taisykles, gali būti skirtos baudos už melagingą reklamą. Žinoma, įstatymas netaikomas nuolatiniam atsisiuntimui neprisijungus prie interneto arba fizinėms laikmenoms. „Engadget“ pažymi, kad toks ženklinimas, atrodo, yra palyginti naujas ir taikomas ne tik „Steam“ paskyroms Kalifornijoje.

Pastaraisiais metais ribotos skaitmeninės nuosavybės klausimas tapo aktualus, nes vis daugiau žaidėjų susiduria su problema, kai išjungiami žaidimų serveriai arba nutraukiama parduotuvių veikla. Dėl to net atsirado tokie judėjimai kaip „Stop Killing Games“.

Vienas iš garsių pavyzdžių – „Ubisoft“ staiga išbraukė iš sąrašo ir pašalino prieigą prie originalaus „The Crew“ žaidimo iš žmonių bibliotekų po to, kai šių metų pradžioje jo serveriai buvo visam laikui išjungti.

Net tie, kurie buvo sumokėję visą kainą, negalėjo toliau žaisti atviro pasaulio lenktynių žaidimo. Nors „Ubisoft“, siekdama išvengti panašių nesėkmių, į tęsinius, pavyzdžiui, „The Crew 2“, įtraukė offline režimą.

5 Komentarai

  1. adex parašė:

    prisimasto nesamoniu, per ta durna ,,politika“, MoE pra3.14sau, kai ten del kazkokiu nesamoniu buvo is steam pasalintas, nusipirkau is ju puslapio, tada kazkaip as jo nezaidziau gal puse metu ar daugiau, po to atsirado laiko galvoju reik pazaisti, nueinu i ju puslapi launcherio, ziuriu i steama persikele ir jokio login ju puslapyj nera. atsidarau emaila susirandu laiskus pagal zaidimo pavadinima ir ziuriu jog buvo migravimo i steama metu limituotas laiko tarpas ta padaryti, to nepadarius tiesiog dingo zaidimas.

  2. ZeroFM parašė:

    Tai skaitmeninė kopija kaip ir neegzistuoja, taip?
    Tai platinti neegzistuojantį dakyka neturėtų būti draudžiama?

  3. Nukainotas parašė:

    Nedaug žaidimų esu pirkęs, bet kai yra pasirinkimas, tai visada perku iš Epic ir GoG, o ne iš Steam. Ir dar dėl to, kad Steam lupa iš developerių 30%, o Epic 12% berods.

    • RokasS8 parašė:

      Nu bet vistiek steam vartotoju skaicius dideja baisiais skaiciais. Netraukia tas epic nors tu ka, gal del to jog priprate prie steam, viskas ten patogu, o epic’e labai viskas tuscia is po steam

  4. kernelis parašė:

    Vietoje situ teisiniu formalumu man labiau noretusi kazkokio praktiskai naudingo dalyko, pvz., jog butu aiskiai identifikuojama ar zaidimas palaiko offline mode. Dabar perki zaidima ir be papildomo research nezinai ar galesi ji zaist nesusisiekdamas su trim 15 metu senumo Xeon’ais kazkur 🙂

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.