„Witcher 4“ liks prie savo ištakų, bet bus bandomos ir naujos idėjos

„The Witcher 4“ turės daug naujų funkcijų, tačiau taip pat gerbs savo pirmtako palikimą, nesistengdamas jo pranokti, nes vaizdo žaidimai nėra matematiniai, o pripažinimas yra subjektyvus. Kalbėdamas su „GamesRadar+“, žaidimo naratyvo režisierius Philipp Weber pakomentavo internetines diskusijas apie tai, kaip CDPR pranoks trečiąją serijos dalį, sakydamas, kad tai yra ir viena iš jo rūpesčių. Tačiau kūrėjas sugebėjo nuo jų atsiriboti, pripažindamas, kad vaizdo žaidimai nėra matematiniai, pripažinimas yra subjektyvus, o bandymas „matematiškai“ pranokti „The Witcher 3“ nėra reali galimybė.

Priešingai, CDPR nekuria „The Witcher 4“ su mintimi, kad jis turi kažkaip pranokti savo pirmtaką. Studija nori pateisinti trečiosios serijos dalies palikimą, todėl naują žaidimą kuria remdamasi tomis pačiomis filosofijomis. Tuo pačiu metu kūrimo komanda nori, kad žaidimas atrodytų kaip tinkamas tęsinys, kuris nekopijuoja senojo, todėl galiausiai „The Witcher 4“ bus „sveikas mišinys iš tikrųjų žengiant į priekį ir bandant kai kurias naujas idėjas, bet atiduodant duoklę tam, kas buvo, o ne bandant tai pranokti“, teigia Weber. Galima sakyti, kad CDPR kuria žaidimą, kad jis patiktų tiems, kurie mėgsta „The Witcher 3“, o kaip gausis dar pamatysime.

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.