Yahoo ir Microsoft rengia visiškai naują sandorį

Po nesėkmės įsigyti Yahoo kompaniją, Microsoft nutarė visgi susitarti su ja. Kaip praneša The Wall Street Journal, kompanijos bendradarbiaus paieškos technologijų srityje.
Oficialiai apie sandėrį turėtų būti pranešta dar šiandien. Kaip pranešama, pagal naują susitarimą Yahoo susitelks ties reklamos pardavimais. Tai turėtų reikšti, jog reklamos pozicijas kompanija siūlys ne tik savo portale, tačiau ir kai kuriuose Microsoft priklausančiuose portaluose.
Pagrindinis susitarimo tikslas – konkuruoti su internetinės reklamos lydere kompanija Google. Microsoft visai neseniai pristatė Bing paieškos sistemą, o ši per pirmas dvi savaitės sugebėjo užimti net 12 procentų JAV paieškos rinkos. Taip pat kalbama, kad ten vartotojai dažniau spaudo reklamas, kas yra pranašumas Microsoft ir Yahoo tandemui.
Kalbama ir apie tai, jog Yahoo nebesiūlys naujų savo paieškos technologijų, nes jas pakeis Bing naudojamosios. Tai reiškia, jog Yahoo paieškos sistemoje galime išvysti užrašą „paremta Bing“. Kompanijos taip pat nutarė dalytis pajamomis, kurias gaus iš reklamos rodomos paieškos sistemoje. Yahoo išskirtinai turėtų užsiimti reklamos pardavimu ir vartotojais, o Microsoft – tiek reklamos, tiek ir paieškos technologijomis.
Naujausi komentarai