Ar „MSI RTX 3060 Ti Gaming X Trio“ su i7-10700KF turi šansų prieš „Radeon RX 6800“ ir „Ryzen 7 3700X“?

Triukšmo ir energijos sąnaudų patikra

30 cm atstumu užfiskuoti 40 dBA, kuomet visiška tyla pagal mūsų matavimo metodiką atitinka 39,5 dBA, prilygsta virtualiai tylai. Ką sugeba padaryti „Gaming X Trio“ aušinimo sistema tai tik sukelti vos girdimą oro plazdenimą ir atimti iki šiol pirmavusios (pagal tylą) „MSI RTX 2070 Super Gaming X Trio“ karūną. Žinoma, techniškai 0,1 dBA nieko nereiškia – atskirti šias dvi vaizdo plokštes iš skleidžiamo garso vargiai įmanoma. Nemalonaus pašalinio mechaninio garso, kurį gali sukelti judančios vidinės ventiliatoriaus dalys, neišgirdome.

„MSI RTX 3060 Ti Gaming X Trio“ apetitas energijai yra 20-30 W mažesnis už GTX 1080 Ti, tačiau efektyvumumu neprilygstama „ASUS TUF Gaming RX 6800 OC“, kurios pranašumas labai panašus (20-30 W) ir gali pasiekti ir dar įspūdingesnius skaičius. Pavyzdžiui, „Assassin’s Creed Odyssey“ tarp RTX 3060 Ti ir RX 6800 pavyko užfiksuoti ~50 W skirtumą. Dviejuose iš trijų žaidimų RTX 2070 Super reikalauja panašaus energijos kiekio kaip „Radeon“ vaizdo plokštė, tačiau „Assassin’s Creed Odyssey“ žaidime RX 6800 lieka be konkurencijos pati efektyviausia.

Nors tipinės energijos sąnaudos pakeitus „Ryzen 7 3700X“ į i7-10700KF praktiškai nepakito, tačiau verta paminėti, kad su „Intel“ procesoriumi stebėjome daug intensyvesnius proveržius. Pavyzdžiui, žaidžiant F1: 2018 proveržinis energijos poreikis kildavo iki 410 W. Tai panašiai 50 papildomų vatų lyginant su tipinėmis sąnaudomis.

5 Komentarai

  1. Mindaugas Klumbis parašė:

    Dabar tik laiko turėjau lenteles peržiūrėti. Kiek nustebino, kad ant Ray Tracing 6800 dažniausiai lenkia RTX 3060 ti. Taip, tai skirtingo kalibro plokštės, bet reiškia su AMD Ray Tracing dar nėra taip blogai. Šiaip man asmeniškai atrodo, kad dar ir ši karta kortų yra nepakankamai galingos, kad susidorotų ir su tuo mažu kiekiu Ray Tracing, kokį turime žaidimuose.

    • BC00 parašė:

      Kai kurie RT testai atrodo tikrai keistokai, bet naujas World of Tanks manau patvirtina, kad pirmos kartos AMD RT nėra jau toks silpnas. Įdomu kaip atrodys Cyberpunk’e, bet ir taip aišku, kad ant 1440p dorai neveš. Kitą vertus RT ant Cyberpunk man nevykusiai padarytas, nematauper daug nieko apart atspindžių žaismo ant galinio stiklo. Deliver Us The Moon tarp RT on ir off skirtumas daugiau nei akivaizdus, nereikia scrennshotint ir ieškot skirtumų. O ir pats žaidimas nekasdienis bajavykas, aišku ne kiekvienam.

  2. PhaNtoM parašė:

    Kaip visuomet, super detali apžvalga, nice. 🙂
    Su dabartinėmis kainomis tikrai juokingai atrodo spartos rezultatai 6800 nenaudai.
    Bet tikriausia tiesa matosi paskutiniuose testuose įgalinus visus nVidia žaisliukus – ateities grafiniai ir raiškos poreikiai diktuoja, jog remtis tiesiog brutalia skaičiuojamąja galia – nebeužtenka.
    Tai ar iš tiesų DLSS 2.0 Quality visiškai ramiai naudojamas ir nėra juntamo raiškumo skirtumo nuo native 4K?

    O dėl labiausiai apžvelgtos MSI plokštės, tai kaip visuomet, bravo MSI inžinieriams už efektyvų aušinimo sprendimą, tačiau ne žemiau reikia lenkti galvą ir matant 6800XT rezultatus, kuomet daugiau skaičiuojamosios galios turinti plokštė eikvoja mažiau energijos ir dar dirba vos ne tiek pat tyliai? Panašu į aiškų TSMC 7nm proceso pranašumą prieš Samsung 8nm. 🙂

  3. BC00 parašė:

    6800 😉 6800 XT, kaip parodė ką tik padaryti testai, nori gerokai daugiau elektros.

    Kas dėl DLSS 2.0. Cyberpunk’e tarp native 4K ir DLSS 2.0 Quality (upscale iš 1440p) vaizdas mano akiai labai panašus, nedarant ir nelyginant screenshot sunku atskirti. Performance option’as visai kitoks – vaizdas pablukęs ir neprimena 4K. Bet lyginant su 1080p vis tiek atrodo daug geriau. Aišku čia savo neigiamą pusę padaro interpolation. Manasis AOC 4K labai prastas šitoj srity 🙂

    • PhaNtoM parašė:

      Oh, mistype…
      Vat tą akiai sunkiai atskiriamą rezultatą tarp Quality DLSS ir native raiškos smagu girdėti, nes tokią realybę daugelis rinkų supiešė – kaip daugumai beprasmės tapo muilinės, kuomet telefonai su smart HDR ir kitokiais nuotraukų apdirbimo algoritmais išgauna dar geresnį rezultatą, taip ir čia ateinantys software triukai galbūt erzins „puristus“, bet eiliniam vartotojui suteiks kur kas daugiau apčiuopiamo rezultato. 🙂

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.