Ar „MSI RTX 3060 Ti Gaming X Trio“ su i7-10700KF turi šansų prieš „Radeon RX 6800“ ir „Ryzen 7 3700X“?
Sparta 1080p raiškoje su 3700X ir i7-10700KF
Taikant šiais laikais žemą 1080p raišką ne viename iš atliktų testų matome, kaip žemesnei spartos klasei priskiarama „MSI RTX 3060 Ti Gaming X“ Trio lenkia „ASUS TUF Gaming RX 6800 OC“. Tokių scenarijų nėra daug. Ryškiausi pavyzdžiai „Assassin’s Creed Odyssey“ (+8,5 fps/ 12 %), GTA V (+7,6 fps/ 7 %) ir Far Cry 5 (+8,6 fps/ 9 %). Visuose šiuose žaidimuose persvarą turi „MSI RTX 3060 Ti Gaming X Trio“. Nemažoje dalyje žaidimų abi minėtos vaizdo plokštės suteikia kone identišką spartą. To geriausi pavyzdžiai „Cyberpunk 2077“, „Metro Exodus“ ir „Shadow of The Tomb Rider“. Trečia dalis žaidimų yra ta, kuriuose RX 6800 išlaiko savo spartesnės VGA statusą. „Battlefield V“ šaudyklėje turime milžinišką ~50 fps/ 35 % atotrūkį, „World of Tanks RT“ įrankis rodo ~40 fps/ 15 % persvarą, „Hitman 2“ ~15 fps/ 11 %, „Red Dead Redemption 2“ lygiai 12 fps/ 16 %, „Total War: 3 Kingdoms“ ~10 fps/ 9 %.
„Ryzen 7 3700X“ iškeitimas į i7-10700KF labiausiai pasijautė žaidžiant „Far Cry 5“ ir GTA V. Pirmu atveju spartos prieaugis siekia lygiai 20 fps/ 21 %, antru atveju 14,4 fps/ 12,5 %. Apčiuopiamai RTX 3060 Ti pagreitėjo ir F1 2018 trasoje (+13,4 fps/ 8 %) bei „Metro Exodus“ šaudyklėje (+10,3 fps/ 11 %). Būtent šiais atvejais „MSI RTX 3060 Ti Gaming X Trio“ aplenkia „ASUS TUF Gaming RX 6800 OC“, kuri dirba su „Ryzen 7 3700X“. i7-10700KF procesorius „Battlefield V“ šaudyklėje prideda ~5 fps/ 3,5 %, „World of Tanks RT“ atveju beveik 10 fps/ 3,5 %, tačiau to nepakanka pavojingai priartėti prie RX 6800.
Dabar tik laiko turėjau lenteles peržiūrėti. Kiek nustebino, kad ant Ray Tracing 6800 dažniausiai lenkia RTX 3060 ti. Taip, tai skirtingo kalibro plokštės, bet reiškia su AMD Ray Tracing dar nėra taip blogai. Šiaip man asmeniškai atrodo, kad dar ir ši karta kortų yra nepakankamai galingos, kad susidorotų ir su tuo mažu kiekiu Ray Tracing, kokį turime žaidimuose.
Kai kurie RT testai atrodo tikrai keistokai, bet naujas World of Tanks manau patvirtina, kad pirmos kartos AMD RT nėra jau toks silpnas. Įdomu kaip atrodys Cyberpunk’e, bet ir taip aišku, kad ant 1440p dorai neveš. Kitą vertus RT ant Cyberpunk man nevykusiai padarytas, nematauper daug nieko apart atspindžių žaismo ant galinio stiklo. Deliver Us The Moon tarp RT on ir off skirtumas daugiau nei akivaizdus, nereikia scrennshotint ir ieškot skirtumų. O ir pats žaidimas nekasdienis bajavykas, aišku ne kiekvienam.
Kaip visuomet, super detali apžvalga, nice. 🙂
Su dabartinėmis kainomis tikrai juokingai atrodo spartos rezultatai 6800 nenaudai.
Bet tikriausia tiesa matosi paskutiniuose testuose įgalinus visus nVidia žaisliukus – ateities grafiniai ir raiškos poreikiai diktuoja, jog remtis tiesiog brutalia skaičiuojamąja galia – nebeužtenka.
Tai ar iš tiesų DLSS 2.0 Quality visiškai ramiai naudojamas ir nėra juntamo raiškumo skirtumo nuo native 4K?
O dėl labiausiai apžvelgtos MSI plokštės, tai kaip visuomet, bravo MSI inžinieriams už efektyvų aušinimo sprendimą, tačiau ne žemiau reikia lenkti galvą ir matant 6800XT rezultatus, kuomet daugiau skaičiuojamosios galios turinti plokštė eikvoja mažiau energijos ir dar dirba vos ne tiek pat tyliai? Panašu į aiškų TSMC 7nm proceso pranašumą prieš Samsung 8nm. 🙂
6800 😉 6800 XT, kaip parodė ką tik padaryti testai, nori gerokai daugiau elektros.
Kas dėl DLSS 2.0. Cyberpunk’e tarp native 4K ir DLSS 2.0 Quality (upscale iš 1440p) vaizdas mano akiai labai panašus, nedarant ir nelyginant screenshot sunku atskirti. Performance option’as visai kitoks – vaizdas pablukęs ir neprimena 4K. Bet lyginant su 1080p vis tiek atrodo daug geriau. Aišku čia savo neigiamą pusę padaro interpolation. Manasis AOC 4K labai prastas šitoj srity 🙂
Oh, mistype…
Vat tą akiai sunkiai atskiriamą rezultatą tarp Quality DLSS ir native raiškos smagu girdėti, nes tokią realybę daugelis rinkų supiešė – kaip daugumai beprasmės tapo muilinės, kuomet telefonai su smart HDR ir kitokiais nuotraukų apdirbimo algoritmais išgauna dar geresnį rezultatą, taip ir čia ateinantys software triukai galbūt erzins „puristus“, bet eiliniam vartotojui suteiks kur kas daugiau apčiuopiamo rezultato. 🙂