Ar „MSI RTX 3060 Ti Gaming X Trio“ su i7-10700KF turi šansų prieš „Radeon RX 6800“ ir „Ryzen 7 3700X“?
Sparta 1440p raiškoje su 3700X ir i7-10700KF
Paveikslas pritaikius 1440p raišką po truputį keičiasi, tačiau vis dar yra keli atvejai, kada RTX 3060 Ti lenkia RX 6800. Pagrinde žaidimai tie patys, įskaitant „Far Cry 5“ (5 fps/ 5 % skirtumas), GTA V (7,6 fps/ 7 % skirtumas), minimaliai išlaikomas pranašumas „Assassin’s Creed Odyssey“ teste. RX 6800 po truputį pradeda demonstruoti savo raumenis iššaudama „Metro Exodus“ šaudyklėje. Prieš tai 1080p raiškoje pora fps atsilikinėjęs „Radeon“ dabar įgija triuškinantį ~33 fps/ 42,5 % pranašumą. Aiškiai į priekį truktelėjama „Total War: 3 Kingdoms“ strategijoje – čia buvęs 10 fps pranašumas dabar pavirsta į daugiau nei +20 fps/ 26 %. „Red Dead Redemption 2“ žaidime persvara išlieka panaši, bet „Cyberpunk 2077“ pasaulyje dabar jau spartesnė RX 6800, tiesa, ne tiek, kiek buvo galima tikėtis (tik +5 fps/ 9 %).
Perėjimas prie i7-10700KF vėl daugiausiai naudos duoda GTA V ir „Far Cry 5“ žaidimų atvejais. Atitinkamai pagerėjimas siekia po +15 fps arba 13-15,5 %, kas leidžia užvirtinti pranašumą prieš RX 6800 ir Ryzen 7 3700X kombinaciją. Dar vienas geras i7-10700KF persvaros pavyzdys „Metro Exodus“. Su „Intel“ CPU sparta padidėja ~7 fps/ 9,5 %, tačiau RX 6800 lieka labai toli priekyje. Kitais scenarijais tarp RTX 3060 Ti ir naudojamų dviejų skirtingų CPU lieka status kvo.
Dabar tik laiko turėjau lenteles peržiūrėti. Kiek nustebino, kad ant Ray Tracing 6800 dažniausiai lenkia RTX 3060 ti. Taip, tai skirtingo kalibro plokštės, bet reiškia su AMD Ray Tracing dar nėra taip blogai. Šiaip man asmeniškai atrodo, kad dar ir ši karta kortų yra nepakankamai galingos, kad susidorotų ir su tuo mažu kiekiu Ray Tracing, kokį turime žaidimuose.
Kai kurie RT testai atrodo tikrai keistokai, bet naujas World of Tanks manau patvirtina, kad pirmos kartos AMD RT nėra jau toks silpnas. Įdomu kaip atrodys Cyberpunk’e, bet ir taip aišku, kad ant 1440p dorai neveš. Kitą vertus RT ant Cyberpunk man nevykusiai padarytas, nematauper daug nieko apart atspindžių žaismo ant galinio stiklo. Deliver Us The Moon tarp RT on ir off skirtumas daugiau nei akivaizdus, nereikia scrennshotint ir ieškot skirtumų. O ir pats žaidimas nekasdienis bajavykas, aišku ne kiekvienam.
Kaip visuomet, super detali apžvalga, nice. 🙂
Su dabartinėmis kainomis tikrai juokingai atrodo spartos rezultatai 6800 nenaudai.
Bet tikriausia tiesa matosi paskutiniuose testuose įgalinus visus nVidia žaisliukus – ateities grafiniai ir raiškos poreikiai diktuoja, jog remtis tiesiog brutalia skaičiuojamąja galia – nebeužtenka.
Tai ar iš tiesų DLSS 2.0 Quality visiškai ramiai naudojamas ir nėra juntamo raiškumo skirtumo nuo native 4K?
O dėl labiausiai apžvelgtos MSI plokštės, tai kaip visuomet, bravo MSI inžinieriams už efektyvų aušinimo sprendimą, tačiau ne žemiau reikia lenkti galvą ir matant 6800XT rezultatus, kuomet daugiau skaičiuojamosios galios turinti plokštė eikvoja mažiau energijos ir dar dirba vos ne tiek pat tyliai? Panašu į aiškų TSMC 7nm proceso pranašumą prieš Samsung 8nm. 🙂
6800 😉 6800 XT, kaip parodė ką tik padaryti testai, nori gerokai daugiau elektros.
Kas dėl DLSS 2.0. Cyberpunk’e tarp native 4K ir DLSS 2.0 Quality (upscale iš 1440p) vaizdas mano akiai labai panašus, nedarant ir nelyginant screenshot sunku atskirti. Performance option’as visai kitoks – vaizdas pablukęs ir neprimena 4K. Bet lyginant su 1080p vis tiek atrodo daug geriau. Aišku čia savo neigiamą pusę padaro interpolation. Manasis AOC 4K labai prastas šitoj srity 🙂
Oh, mistype…
Vat tą akiai sunkiai atskiriamą rezultatą tarp Quality DLSS ir native raiškos smagu girdėti, nes tokią realybę daugelis rinkų supiešė – kaip daugumai beprasmės tapo muilinės, kuomet telefonai su smart HDR ir kitokiais nuotraukų apdirbimo algoritmais išgauna dar geresnį rezultatą, taip ir čia ateinantys software triukai galbūt erzins „puristus“, bet eiliniam vartotojui suteiks kur kas daugiau apčiuopiamo rezultato. 🙂