Ar „MSI RTX 3060 Ti Gaming X Trio“ su i7-10700KF turi šansų prieš „Radeon RX 6800“ ir „Ryzen 7 3700X“?

RayTracing sparta, ar RTX 3060 Ti taps spartesnė už RX 6800?

Įjungus RayTracing trijuose iš penkių žaidimų solidžią persvarą turi RX 6800. „Battlefield V“ šaudyklėje esant 1080p raiškai RX 6800 su įjungtu RT siūlo tik nedaug mažesnę spartą nei RTX 3060 Ti be įjungto RT (127 fps prieš 144 fps). Savo ruožtu RTX 3060 Ti Gaming X Trio yra ~23 % spartesnė už RTX 2070 Super Gaming X Trio. „Cyberpunk 2077“ atveju skirtumas dar kiek didesnis, ~27 %. Vidutinei spartai siekiant 46 fps iš esmės įmanoma naudoti RT efektus 1080p raiškoje, ko nepasakysi apie RTX 2070 Super (36 fps). RX 6000 serija kol kas RayTracing palaikymo kol kas negavo. RX 6800 persvara prieš RTX 3060 Ti „World of Tanks RT“ teste nesiekia 7 %. „Metro Exodus“ atveju tos persvaros visai nėra, tačiau 1 % blogiausių fps vidurkis yra net 42 % didesnis RX 6800 naudai. „Shadow of the Tomb Rider“ yra tas žaidimas, kuriame įjungus RT efektus RTX 3060 Ti turi aiškią ~15 % persvarą prieš galingesnę RX 6800, kuri turi ~10 % pranašumą prieš RTX 2070 Super modelius.

Padidinus raišką iki 1440p RX 6800 su RT efektais tebegali pasiūlyti artimą spartą RTX 3060 Ti be RT efektų (100 fps prieš 113 fps). „Ampere“ vaizdo plokštė yra ~22 % spartesnė už „Turing“ atstovą RTX 2070 Super. Jai RayTracing „Cyberpunk 2077“ žaidime kainuoja dvigubą spartos sumažėjimą ir nors RTX 3060 Ti išlaiko solidų 26 % pranašumą, deja, ir ji nebetinka RT technologijos naudojimui 1440p raiškoje. Panaši išvada šviečiasi dar viename žaidime, „Shadow of The Tomb Rider“, nors išlaikomas 8 % spartos pranašumas prieš RX 6800. Panašiai tiek (8 %) RTX 3060 Ti atsilieka „World of Tanks RT“ teste. Žvelgiant į situaciją „Metro Exodus“ šaudyklėje RX 6800 ima aiškiai dominuoti – RTX 3060 Ti jau turi 26 % deficitą, nors prie 1080p raiškos vidutinė sparta nesiskyrė.

5 Komentarai

  1. Mindaugas Klumbis parašė:

    Dabar tik laiko turėjau lenteles peržiūrėti. Kiek nustebino, kad ant Ray Tracing 6800 dažniausiai lenkia RTX 3060 ti. Taip, tai skirtingo kalibro plokštės, bet reiškia su AMD Ray Tracing dar nėra taip blogai. Šiaip man asmeniškai atrodo, kad dar ir ši karta kortų yra nepakankamai galingos, kad susidorotų ir su tuo mažu kiekiu Ray Tracing, kokį turime žaidimuose.

    • BC00 parašė:

      Kai kurie RT testai atrodo tikrai keistokai, bet naujas World of Tanks manau patvirtina, kad pirmos kartos AMD RT nėra jau toks silpnas. Įdomu kaip atrodys Cyberpunk’e, bet ir taip aišku, kad ant 1440p dorai neveš. Kitą vertus RT ant Cyberpunk man nevykusiai padarytas, nematauper daug nieko apart atspindžių žaismo ant galinio stiklo. Deliver Us The Moon tarp RT on ir off skirtumas daugiau nei akivaizdus, nereikia scrennshotint ir ieškot skirtumų. O ir pats žaidimas nekasdienis bajavykas, aišku ne kiekvienam.

  2. PhaNtoM parašė:

    Kaip visuomet, super detali apžvalga, nice. 🙂
    Su dabartinėmis kainomis tikrai juokingai atrodo spartos rezultatai 6800 nenaudai.
    Bet tikriausia tiesa matosi paskutiniuose testuose įgalinus visus nVidia žaisliukus – ateities grafiniai ir raiškos poreikiai diktuoja, jog remtis tiesiog brutalia skaičiuojamąja galia – nebeužtenka.
    Tai ar iš tiesų DLSS 2.0 Quality visiškai ramiai naudojamas ir nėra juntamo raiškumo skirtumo nuo native 4K?

    O dėl labiausiai apžvelgtos MSI plokštės, tai kaip visuomet, bravo MSI inžinieriams už efektyvų aušinimo sprendimą, tačiau ne žemiau reikia lenkti galvą ir matant 6800XT rezultatus, kuomet daugiau skaičiuojamosios galios turinti plokštė eikvoja mažiau energijos ir dar dirba vos ne tiek pat tyliai? Panašu į aiškų TSMC 7nm proceso pranašumą prieš Samsung 8nm. 🙂

  3. BC00 parašė:

    6800 😉 6800 XT, kaip parodė ką tik padaryti testai, nori gerokai daugiau elektros.

    Kas dėl DLSS 2.0. Cyberpunk’e tarp native 4K ir DLSS 2.0 Quality (upscale iš 1440p) vaizdas mano akiai labai panašus, nedarant ir nelyginant screenshot sunku atskirti. Performance option’as visai kitoks – vaizdas pablukęs ir neprimena 4K. Bet lyginant su 1080p vis tiek atrodo daug geriau. Aišku čia savo neigiamą pusę padaro interpolation. Manasis AOC 4K labai prastas šitoj srity 🙂

    • PhaNtoM parašė:

      Oh, mistype…
      Vat tą akiai sunkiai atskiriamą rezultatą tarp Quality DLSS ir native raiškos smagu girdėti, nes tokią realybę daugelis rinkų supiešė – kaip daugumai beprasmės tapo muilinės, kuomet telefonai su smart HDR ir kitokiais nuotraukų apdirbimo algoritmais išgauna dar geresnį rezultatą, taip ir čia ateinantys software triukai galbūt erzins „puristus“, bet eiliniam vartotojui suteiks kur kas daugiau apčiuopiamo rezultato. 🙂

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.