„MSI RTX 3080 Gaming X Trio“ prieš „Gigabyte RX 6800 XT Gaming OC“ ir DLSS 2.0 „prieš“ RayTracing

RayTracing sparta 1440p raiškoje

Antros kartos RayTracing procesorių skaičius stipriai neaugo, tačiau padidėjo jų efektyvumas. Lyginant su praėjusios kartos flagmanu RTX 2080 Ti, RayTracing apdorojimo sparta išaugo ~1,7 karto (58 TFLOPs prieš 34 TFLOPs). NVIDIA neretai mėgsta 1,7 karto apvalinti iki 2, teigdama, kad antros kartos RT procesoriai yra dvigubai greitesni. Tačiau svabiausia, kad „Ampere“ vaizdo plokštės dabar gali apdoroti grafiką, RT efektus ir DLSS vienu metu, plius aparatiniu būdu atsirado RT pagražinto motion blur efekto apdorojimas.

RayTracing palaikantys žaidimai RayTracing ateityje gausiantys žaidimai
Amid Evil Atomic Heart
Battlefield V Boundary
Bright Memory Infinite Dying Light II
Call Of Duty: Black Ops Cold War DOOM Eternal
Call Of Duty: Modern Warfare Enlisted
Control Far Cry 6
Cyberpunk 2077 FIST: Forged In Shadow Torch
Crysis Remastered Five Nights At Freddy’s Security Breach
Deliver Us The Moon Godfall
Dirt 5 Hitman 3
Fortnite Justice Online
Ghostrunner JX Online 3
Justice Mortal Shell
Mechwarrior V: Mercenaries Ready Or Not
Metro Exodus Synced: Off-Planet
Minecraft The Riftbreaker
Moonlight Blade The Witcher III: Complete Edition
Observer: System Redux Vempire: The Masquerade – Bloodlines 2
Pumpkin Jack
Quake II RTX
Ring Of Elysium
Shadow Of The Tomb  Rider
Stay In The Light
The Medium
Watch Dogs: Legion
Wolfenstein: Youngblood
World Of Warcraft: Shadowlands
Xuan-Yuan Sword VII

Padidinus rezoliuciją iki 2560 x 1440 „Battlefield V“ atveju niekas iš esmės nepasikeitė. „Gigabyte RX 6800 XT Gaming OC“ išlieka sparčiausia, ji turi ~18 % spartos pranašumą prieš „MSI RTX 3080 Gaming X Trio“ kai įjungtas RT. Be RT abi vaizdo plokštės „Metro Exodus“ šaudyklėje rodo visiškai identišką spartą, tačiau RTX 3080 įgija beveik 15 % persvarą įjungus RT. „Control“ žaidime tas skirtumas pašoka iki 51 % (71 fps vs 47 fps), tačiau ir 1080p raiškoje jis siekė triuškinančius 49 %. „Shadow of the Tomb Rider“ atveju lieka tie patys 32 %, o „World of Tanks RT“ matome nedidelį skirtumo padidėjimą (12,5 % -> 14,5 %). „Cyberpunk 2077“ lieka labiausiai negailestingas RT efektams – spartos praradimas siekia 42 %. Toliau seka „Control“ žaidimas, kuriame RT efektai pareikalauja 39 % spartos, tačiau skirtingai nei „Cyberpunk 2077“ atveju čia RayTracing įjungimas pastebimas plika akimi.

 

9 Komentarai

  1. Fostil parašė:

    Overclokint mėginai? Spėju rezultatai buvo liudni su 1 MLCC capu. Maniškė Ventus irgi nė trupučio realiai nesioverclockino. Dažniai lygiai tokie patys buvo kaip ir pas tave ~1930
    Užtai kai pakeičiau į Asus Tuf modeli, kuris turi visus 6 MLCC capus, tai be problemu ant 2.1ghz veikia dabar.

  2. Neveris parašė:

    Ka tik ikoviau 3080, nors norejau 6900xt , bet kadangi nera DLSS palaikymo, tenka begioti call of duty su mazai fps, apie 65 ijungus raytracinga…atbaido kolkas dlss nebuvimas pas AMD.

    • BC00 parašė:

      Pavasarį kažkoks analogas pas AMD jau turi atsirasti, tik kaip gerai jis veiks nobody knows.

    • MMM parašė:

      man DLSS labai nepatinka. Mano akis mato ta skirtuma, kazkaip kai prisiartini vaizda kaip ir ok, tik kai judesys yra, tai mirgejimas mikro gaunasi.
      Tam paciam Call of Duty bandziau, tai tragedija man. Karta nusimuse nustatymai ir DLSS uzsidejo, tai galvoju, kas su tuo vaizdu negerai pasidare. Nusiemiau DLSS ir vaizdas malonus pasidare.

      Kiek zaidimu bandziau su juo, man visiska tragedija. Gal geriau, jeigu visiskai vaizdo plokste nepavelka, bet jau geriau susimazinti nustatymus ir issijungti DLSS

  3. Mindaugas Klumbis parašė:

    Nesinori MSI Gaming vaizdo plokščių aušinimo gerumo auros gadinti, bet MSI kažką su RTX 3080 Gaming prisiprojektavo. Atmintis kaista iki 100 laipsnių beveik, o hotspot GPU irgi didelis. Kiek teko domėtis Ventus X3 netgi geriau atmintį aušina negu Gaming.

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.