„Google“ pašalino „Samsung“ reklamų blokuotoją iš „Play“ parduotuvės

„Google“ pašalino specialiai „Samsung“ naršyklei skirtą reklamų blokuotoją (angl. adblock) iš „Play“ parduotuvės, dėl pažeidžiamų kūrėjų gairių. Ši programėlė vadinosi „Adblock Fast“ ir buvo skirta tik „Samsung“ mobilių įrenginių naršyklei.

Pasak „Google“, šis reklamų blokuotojas pažeidė kūrėjams pateiktas gaires, tiksliau 4.4 sekciją, kuri nusako, kad programos ar įskiepiai negali keisti trečiųjų šalių programų būdo kaip jos veikia su tinklu.

Tokia „Google“ pozicija pilnai suprantama, nes pagrindinis kompanijos pajamų šaltinis yra reklama, o reklamų blokuotojai stipriai mažina galimybes užsidirbti.

Jeigu jūs vis tiek norite naudoti reklamų blokuotoją, tai jis turi būti iš karto integruotas naršyklėje, tokiu keliu nuėjo „Adblock Plus“ kūrėjai. Tuo tarpu „Firefox“ naršyklė, skirta „Android“ įrenginiams, leidžia įdiegti reklamų blokuotojų įskiepius. Tai įmanoma, nes viskas vyksta iš pačios naršyklės, o ne per „Play“ parduotuvę.

2 Komentarai

  1. procc parašė:

    Adblock turbut ir technews.lt skaudziai kanda i subine 🙂

  2. Katonas parašė:

    Čia labiau Technologijos.lt tas svarbu, nes puslapis tai jų.

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.