Ar „GeForce GTX 1080“ asinchroninis apdorojimas veikia?

Belaukiant „Pascal“ architektūros vaizdo plokščių ne vienam kilo klausimas, ar naujoji architektūra geba atlikti asinchroninį apdorojimą ar ne? Kaip žinome, senesnė „Maxwell“ architektūra negalėjo išnaudoti šio DirectX 12 komponento, o jį įjungus net prarasdavo dalį spartos. „nVidia“ žadėjo sukurti labai gudrų programinį kodą, kad galėtų bent iš dalies simuliuoti asinchroninį apdorojimą, bet iki šiol šios programinės įrangos nesulaukėme.

Pristatant „Pascal“ buvo pateikta keletas skaidrių, kuriose teigiama, jog naujoji architektūra tikrai palaiko asinchroninį apdorojimą, bet kaip yra iš tikrųjų pamatysime panagrinėję apžvalgininkų darytus testus.

slides14

slides15 slides18  slides17

 

 

 

 

Pirma panagrinėkime „ComputerBase“ darytas lenteles. „Ashes of the Singularity“ testus pradedam nuo FHD rezoliucijos. Matome, kad GTX 1080 įgauna daugiau spartos tiek įjungus DX12, tiek po to įgalinus asinchroninį apdorojimą. Tokia pati situacija perėjus ir prie 1440p raiškos. Gaila bet situacija pasikeičia naudojant 4K rezoliuciją. GTX 1080 geriausią spartą demonstruoja naudojant DX11, o perėjus prie DX12, sparta, kad ir nežymiai, bet krenta. Tiesa, spartos praradimas yra kur kas mažesnis nei GTX 980 Ti atveju. Tuo tarpu Fury X visose rezoliucijose gauna nemenkai spartos tiek perėjus prie DX 12, tiek įgalinus asinchroninį apdorojimą.

GTX-1080-Ashes-Of-The-Singularity-DirectX-12-Async-Compute-Performance-1080p-CrazyGTX-1080-Ashes-Of-The-Singularity-DirectX-12-Async-Compute-Performance-1440p-Extreme

GTX-1080-Ashes-Of-The-Singularity-DirectX-12-Async-Compute-Performance-4K-Extreme

 

 

 

 

 

Kitos pateiktos lentelės patvirtina jau matytus rezultatus. Naudojant 4K raišką ir įjungus DX12 API GTX 1080 sparta krenta. Žemesnėje 1440p raiškoje įgalinus DX 12 GTX 1080 sparta išauga.

DirectX-12-Async-Compute-Performance-1440p-GTX-1080-Fury-X-GTX-980-TiDirectX-12-Async-Compute-Performance-4K-GTX-1080-Fury-X-GTX-980-Ti

 

 

 

 

Vienareikšmiškai atsakyti, ar „Pascal“ palaiko asinchroninį apdorojimą gan sunku. Paprastai sakant, jei naudojate mažesnę nei 4 K raišką asinchroninis apdorojimas veikia, perėjus prie 4K, nežinia dėl ko, bet šis DX12 komponentas nustoja generuoti papildomą spartą.

 

11 Komentarai

  1. valkyrija parašė:

    Panasu ,kad Nvidia sunkokai vyksta igyvendinti Dx12 apdorojima , tikiuosi , kad Radeon pasiulys tikrai ka nors gero , nes jau dabar matosi , kad ju asinchronika geriau veikia. O pagalvojus , kad bus 14nm , tai sparta bus tikrai gera ,turetu isbrist is problemos del per didelio energijos suvartojimo , lyginant su Nvidia 🙂

  2. PhaNtoM parašė:

    Tik vat ar išbris iš finansinių problemų, tai jau ne nuo techproceso priklauso, o nuo rinkos.
    Ar daug kas naudos tą async compute? Jei taip, hooray, jei ne, vėl bus eilinis atvejis, kai stengiasi kažką naudingo ir gero daryti, bet (žali) pinigai laimės… :/

    • valkyrija parašė:

      Jei pavyks AMD staigiai ispupuliarint 4k rezoliucija , tada viskas tvarkoj , ant didesnes raiskos turi pranasumu. Priklausys ir nuo didziuju displeju gamintoju ar jiems apsimokes ir bus paklausa 4k raiska. Pagyvensim -pamatysim , kolkas per daug nezinomuju , kad nusprest isplauks ar nuskes AMD 😀

  3. DjDedis parašė:

    Bet jau toks simbolinis tas spartos prieaugis… O buvo žadėta kalnai FPS prieaugio su DX12. Kažkaip daugiau vilčių dedu į Vulcan, o DX12 man kažkoks fail.

    • Stipena parašė:

      DX12 kolkas matau tik du naudingus dalykus: Multi-Display-Adapter režimą kai gali suporuoti raudoną su žaliu ir Async compute.
      Įdomu man kaip pas Vulcan reikalai su MDA ar tiesiog nebus palaikoma.

    • jagiux parašė:

      Kalnai fps žadėta su low cpu ir 390x lygio vaizdo ploštės derinuku lyginant su dx11 o kai viskas normalu prieauglis yra toks nedidelis kaip matome

    • vacoum parašė:

      visu pirma niekas nezadejo DX12 staigaus prieaugio. Zadejo tik prastu procu (su daug branduoliu) turetojams, kad grafika, kuri naudoja papildomai proca skaiciavimams, kreipsis ne i viena pcoro branduoli , bet multithreadins.

      O tie visi asynchroniniai skaiciavimai aisku gerai, tai optimizacija, ir ji ateis (anksciau veliau), bet stebuklu savaime ji negali padaryti, nes tiesiog skaiciavimai vykdomi pagal prioritetus.

      Nereikia pamirsti, kad asynchroniniui nasumui turi buti specialus kodas. Kaip driveriai zinos prioritetus ? Komandos jau turi buti su prioritetais.

      Ziniasklaidos demesys 10 kart didesnis cia negu reikia.

      Ir komentatoriu irgi, nes AMD gudriai pavadino si reikala, ir visi kaip banda tik meee, beeee.

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.