Entuziazmas dėl elektromobilių blėsta
Naujasis „AAA“ tyrimas, atliktas kovo mėnesį ir pagrįstas daugiau nei 1100 suaugusiųjų apklausos rezultatais, parodė, kad tik 16 procentų amerikiečių teigia, jog „labai tikėtina“ arba „tikėtina“, kad savo naujam automobiliui jie pasirinks elektrinį automobilį. Tai mažiausias susidomėjimo lygis, užfiksuotas nuo pandemijos pradžios. Tuo pačiu metu žmonių, kurie „mažai tikėtina“ arba „labai mažai tikėtina“, kad apsvarstytų elektrinį automobilį, dalis išaugo iki 63 procentų, palyginti su 51 procentu prieš ketverius metus.
Tyrimas nurodo keletą nuolatinių problemų, kurios formuoja vartotojų požiūrį. 62 procentai tų, kurie nesvarsto elektrinio automobilio įsigijimo, nurodė dideles baterijos remonto išlaidas, o 59 procentai nurodė didesnę pirkimo kainą, palyginti su benzininiais automobiliais. Daugelis respondentų taip pat išreiškė abejones dėl EV praktiškumo ilgų kelionių atveju, 57 proc. nurodė, kad nemano, jog elektriniai automobiliai tinka ilgoms kelionėms.
Įkrovimo infrastruktūra lieka dar viena kliūtis; 56 proc. dalyvių nurodė, kad patogių viešųjų įkrovimo stočių trūkumas yra didelė problema, o 55 proc. nerimauja, kad gali likti be įkrovos. Be to, daugiau nei ketvirtadalis respondentų nurodė, kad susiduria su sunkumais įrengiant namų įkrovimo įrangą.
Tyrimas taip pat atskleidžia pokyčius lūkesčiuose dėl EV rinkos ateities. 2022 m. 40 procentų amerikiečių tikėjo, kad elektriniai automobiliai per dešimtmetį pralenks benzininius automobilius. Dabar šis skaičius sumažėjo iki vos 23 procentų, o tai rodo didėjantį skepticizmą dėl pokyčių tempo.
Finansiniai veiksniai ir toliau vaidina sudėtingą vaidmenį vartotojų sprendimuose. Nors didelės elektromobilių įsigijimo išlaidos atbaido daugelį, mažesnės degalų ir priežiūros išlaidos vis dar patraukia kai kuriuos pirkėjus. Praėjusiais metais „AAA“ nustatė, kad elektromobiliai turėjo mažiausias degalų ir priežiūros išlaidas iš visų transporto priemonių tipų, tačiau dėl nuvertėjimo ir finansavimo jie taip pat turėjo antras pagal dydį bendras nuosavybės išlaidas.
EV is vairavimo puses visai smagus dalykas, bet kol nebus pigiu bateriju tol nebus jie konkurencingi.
kitas dalykas kas anksciau ar veliau kirs per EV, tai bus elektros kainos. JAV gal tai nelabai aktualu, bet europieciams kurie dosniai moka akciza uz dyzelina ir benzina, pradejus jo maziau moketi teks priversti valdzia pasukti galvas del to per kur cia jiems pakelti mokescius, na ir vardan zaliojo kurso tai greiciausiai bus akcizo elektrai pakelimas, kas velgi nezades nieko gero vairuojantiems EV.
Teksase jau ir dabar yra metinis elektromobilio kelių mokestis, nes neperkamas kuras.
Daugelis dar to nesupranta, kad elektromobiliai irgi turės kažkaip mokėti už kelius, tik dar neaišku kokia tai bus forma pas mus ir Europoje. Visi šitie rėmimai greitai baigsis.
na taip, pvz siuo metu Olandijoje bene pagrindinis aspektas itakojantis keliu mokescio kaina yra automobilio svoris, o EV siuo metu yra berods atleisti nuo sio mokescio, na kaip ale netersiantys ir t.t. pats mokestis yra koks 60-100 euru menesiui standartiniam auto priklausomai nuo dar kitu kriteriju, tai dabar sakykim zmogus pirkdamas auto atsizvelgia i si mokesti, na ir ten koks 100 euru tai jau yra pinigai ir paskata rinktis EV, del ko ten isties daug EV vazineja. tai jau olandai prisidengdami tuo svorio kriterijumi jau bruzina ideja jog reikia apmokestinti nes EV daug sveria 😀
Kadangi Tesla ten stipri, tai Elonas čia stipriai „padėjo“, plius jeigu tarifai didės tai dar kris. Aišku faktas toks, kad bent šiuo metu neturint nuosavo namo su saulės elektrine elektromobilis nieko neduoda.
Teslos tendencija del marketshare traukimosi buvo ir iki Musko politiniu manevru. tad cia dar neaisku kiek stipriai, faktas jog kruva geju juodaodziu veganu feministu greenpeaceriu atsisakys Teslos, bet nemanau jog tu aktyvistu ten yra daug, kad tai bent procentu prisidetu prie bendro Teslos marketshare traukimosi 😀 jeigu tai turi omenyje minedamas Muska.
beje traukiasi ir bendri EV pardavimai, kas velgi rodo tam tikra tendencija.
Noriu dyzelinio-pakraunamo elektrinio automobilio.
Visada geriausias, optimaliausias sprendimas – apjungti kas nauja ir laiko patikrinta. 🙂 Nei būti „pakabintam“ ant vieno ir šiuo atveju labiau kontroliuojamo energijos šaltinio.
Galbūt standartizacija galėtų čia padėti. Galėtų konstruoti juos kaip lego. Kažkas sugedo, vieną dalį iš 4-5 pakeitei ir važiuoji toliau (o ta dalis tinka ir nuo kito gamintojo). Dabar gi buvo atvejis berods su kia, kai metų senumo automobiliui reikėjo keisti akumuliatorių, o kaina jo keitimo buvo tokia pati kaip naujo automobilio be 2-3k (kažkas ~40k).
O kas liečia elektromobilių populiarumą, aš turiu crazy idėją kaip galbūt pavyktų juos padaryti 10x populiaresnius – tereikia visų automobilių su vidaus degimo varikliais išmetamuosius vamzdžius išvesti į salono vidų. Kiekvienas sau turėtume atsakyti kuo mes norime (ar mūsų šeimos nariai) einant mieste kvėpuoti – kitų išmetamomis dujomis ar daugiau mažiau mums įprastu oru.
ssrs laikais dalys labai buvo suderinamos.
o del ismetimo vamzdzio temos as irgi turiu ideja, pamatai individa vairuojant elektromobili, sustabdai, numauni kelnes ir ziuri ar bb vietoj, jeigu vietoj tai nupjauni, vistiek jis jam nereikalingas EV vairuojant, nes tokie ir taip atsitupe myza 🙂