GTA VI gali kainuoti 100 USD ir tuo pačiu į viršų gali patempti kitų žaidimų kainas
Matthew Ballas „Epyllion“ vaizdo žaidimų būklės 2025 m. ataskaitoje daug dėmesio skiria neabejotinai didžiausiam šių metų leidiniui – GTA VI, nepaisant to, kad vis dar nėra oficialios asmeniniams kompiuteriams skirtos versijos.
Tikimasi, kad kita GTA serijos dalis sumuš daugybę rekordų, įskaitant ir tai, kad ji bus brangiausias kada nors sukurtas žaidimas. Oficialių duomenų nėra, tačiau vertinimai svyruoja nuo kelių šimtų milijonų iki 2 mlrd. dolerių. Palyginimui, „Call of Duty: Black Ops Cold War“ kūrimo išlaidos siekė 700 mln. dolerių. Nors tai mažiau nei 2020 m. „Genshin Impact“, kuris oficialiai laikomas brangiausiu visų laikų žaidimu ir kainuoja 900 mln. dolerių, į šią sumą įskaičiuota 200 mln. dolerių, kurie kasmet pridedami nuolatinėms išlaidoms padengti – pradinės „Genshin Impact“ išlaidos siekė tik 100 mln. dolerių.
„Rockstar“ ir „Take-Two“ galėtų pasinaudoti milžiniškomis GTA VI kūrimo išlaidomis, kad pateisintų žaidimo kainą nuo 80 iki 100 JAV dolerių. Praėjo penkeri metai nuo tada, kai pasirodė pirmasis didelis žaidimas, kurio kaina siekė 70 JAV dolerių – „NBA 2K21“, ir tai reiškė standartinės 60 JAV dolerių AAA kainos, kuri buvo taikoma nuo pat „Xbox 360“ ir „PlayStation 3“ eros pradžios 2000-ųjų viduryje, pabaigos pradžią.
Ballas pažymi, kad GTA VI, įveikęs 70 JAV dolerių barjerą ir galbūt pasiekęs 100 JAV dolerių ribą, gali sukelti tokį efektą, kad visos bendrovės savo žaidimų pardavimo kainą padidins 10 JAV dolerių, o 80 JAV dolerių taps naujuoju AAA žaidimų standartu.
Tačiau Ballas pabrėžia, kad 70 dolerių kainuojantis GTA VI būtų „pigiausias“ kada nors išleistas GTA žaidimas (atsižvelgiant į infliaciją). Skaičiuojant pagal infliaciją GTA VI žaidimo kaina turėtų būti 91 JAV doleris, nors žaidėjai vargu ar bus patenkinti tokia kainodara.
Nuosirdziai linkiu rockstarui sumusti kurimo islaidu rekorda, o tada su tomis woke nesamonemis ir ispustomis kainomis tokio sudo atsikasti, kad butu pamoka i ateiti ko nedaryti.
Tu woke matai dėl moters veikėjos? Kuo ji kliūna? Pasaulyje vien vyrai?
https://lt.wikipedia.org/wiki/Boni_ir_Klaidas tai ir jie jau Woke pradžia buvo?
jeigu taip siaurai sugebi matyti tai prasiplesk akirati parasydamas zodzius i google ,,why gta 6 is woke“.
asmeniskai 3rd person zaidimuose iprastai renkuosi female characteri tam, jog zaidimo metu geriau ziureti i moteriska subine.
Siūlyčiau išeiti į lauką 😉 Aš pats namie subinę kiekvieną dieną matau (moterišką), o jei svetimų noriu pažiūrėti tai išeinu į lauką ir į realias žiūriu, o ne kompiuterines.
P.S. O tai žaidime moteriška veikėja nematys moteriškų subinių? Sakyčiau pas tave siauras mąstymas.
Aš tik linkėčiau jog ta moters veikėja nebūtų prilyginta vyro jėgai, kuri ten verstų kalnus, lyg būtų kaip koks Rembo…
Wow turi antra puse ir dar moteri. Tiesiog wow koks pasiekimas. Gal net pavydeciau jeigu buciau koks nors zadrotas is urvo neislendantis, kokiu tu mane kaip suprantu ir laikai. Zinoma vel stipriai klysti del savo siauro supratimo.
Jei ruriuka matytum o ne subine, gal ir poziuris nebutu kreivas 😉 del lt raidziu nesivargink knisti man smegenu 😀
+1