„Intel“ patvirtino, kad jau dirbama prie „Xe3“ grafikos architektūros
Tomas Petersenas, „Intel“ darbuotojas, geriau žinomas kaip „Arc Graphics“ veidas, prisijungė prie „The Full Nerd Podcast“, kad aptartų „Arc Battlemage“ atskleidimą. Vaizdo įrašas ilgas, bet labai informatyvus tiems, kurie nori sužinoti apie „Intel“ pasiekimus ir vykdomus projektus.
Daugeliui įdomūs „Intel“ planai. Tačiau Petersenas susilaikė nuo konkrečių detalių atskleidimo, tačiau neatmetė galimybės ateityje pristatyti dar spartesnę „Xe2“ vaizdo plokštę. Šiuo metu „Intel“ daugiausia dėmesio skiria artėjančiam „Arc B“ serijos pristatymui (gruodžio 13 d.).
Žvelgdamas plačiau, Petersenas leido suprasti, kad „Intel“ neatsisakys „Arc Graphics“. Tiesą sakant, bendrovė jau dirba prie „Xe3“ architektūros. Jis paminėjo, kad „Xe3“ jau baigta kurti ir šiuo metu prie jos dirba programinės įrangos komandos, o techninės įrangos komanda daugiausia dėmesio skiria kitai kartai.
Norėčiau pakomentuoti taip: mūsų IP, kuris tarsi vadinamas „Xe3“, t. y. tas, kuris yra po „Xe2“, jau beveik iškeptas. Taigi programinės įrangos komandos turi daug darbo prie „Xe3“. Techninės įrangos komandos dirba prie kito dalyko, tiesa. Tai yra mūsų darbo ritmas, kurį turime išlaikyti.
– Tomas Petersenas „Intel“, „The Full Nerd Podcast“ metu
Petersenas vis dėlto paminėjo, kad GPU išleidimai vyksta ilgesniu nei 1 metų kadencijos periodiškumu, taigi, jei „Xe2“ išleidžiamas šį mėnesį, „Xe3“ greičiausiai nesulauksime iki 2026 m.
Naujausi komentarai