„ASUS ROG Swift PG32UQ“: 32″/4K monitorius, pirmiausiai sukurtas pramogoms
HDR galimybės
Norint rinktis tarp vieno iš trijų HDR režimų (ASUS Cinema HDR, ASUS Gaming HDR, Console Mode) pirmiausiai reikės aktyvuoti HDR pačiuose „Windows“. Reikia pabrėžti, kad jokio vizualaus skirtumo tarp šių režimų nėra ir matuojamas ryškumas neperžengė 500 nitų, nors ASUS HDR režimu nurodo maksimalų 600 nitų ryškumą. To priežastis paprasta. Kadangi PG32UQ turi tik 16 lokalių pritemdymo zonų, to nepakanka tolygiam ryškumui išgauti: vienos ekrano zonos pasieks 600 nitų, kitos – ne. Dėl šios priežasties PG32UQ geriau susitvarko su šviesesniu HDR turiniu, ir prasčiau jeigu reikia atvaizduoti daugiau tamsių scenų. Visa kaltė tenka ribotam pritemdomų zonų skaičiui, kai neįmanoma išgauti sodriai tamsios spalvos. Spalvos buvo ryškiai per šaltos (6800 kelvinų). Potyrius šiek tiek turėtų pagerinti plati spalvų aprėptis, tačiau atvaizduoti HDR kaip priklauso šis monitorius tikrai negali.
Prisimenu prieš perkant savo XG35V dar galvojau palaukti naujesnių monitorių su HDR, bet gerai, kad nelaukiau. Praėjo jau keli metai ir iki šiol iš HDR nieko labai gero nėra.
Geras dalykas, kad dažnas monitorius palaiko tiek Freesync ir g-sync. Sugedus Vega 56 ir tikiuosi laikinai naudojant GTX1070, maniškis monitorius neturi G-sync palaikymo, bet leidžia tvarkyklėse aktyvuoti ir veikia iki tol, kol neperkrauni kompiuterio. Tada įjungus bet kokį žaidimą pasitinka juodas ekranas ir tik žaidimo garsai.