„Call of Duty: Infinite Warfare“ spartos testai

Jau oficialiai galima nusipirkti naujausią „Call of Duty“ dalį – „Call of Duty: Infinite Warfare“. Kai kurie sako, kad ši frančizė išsisėmusi ir nuobodi, bet ja vis dar mėgaujasi milijonai žmonių. Taigi pažiūrėkime kokią spartą demonstruoja įvairios vaizdo plokštės.

„TechPowerUP“ netestuoja labai didelio kiekio vaizdo plokščių, bet ten rasime visus populiariausius grafikos spartintuvus. Žiūrint į pateiktus duomenis, galime daryti gan paprastą išvadą: AMD vaizdo plokštės šiame žaidime atrodo geriau, nei jų tiesioginiai konkurentai iš „nVidia“. Lygybę tarp stovyklų galime dėti tik RX 470 4 GB ir GTX 1060 3 GB kovoje, nes vaizdo plokštės demonstruoja panašią spartą. Tuo tarpu RX 480 įtikinamai laimi prieš GTX 1060 6 GB. Dar viena staigmena yra Fury X sparta, nes ši, savo amžių jau skaičiuojanti vaizdo plokštė, ne ką atsilieka nuo GTX 1070, o 4K raiškoje netgi ją lenkia. Jai kojos nepakiša net 4 GB atminties buferis. Nes, kaip matome iš vaizdo atminties naudojimo lentelės, žaidimas į VRAM  su malonumu sukiša beveik 8 GB duomenų. Tuo tarpu „Guru3D“ ir „GameGPU“ pateikti „Call of Duty: Infinite Warfare“ spartos rezultatai panašūs į „TechPowerUP“. Patartume atkreipti dėmesį, kad žaidimas gan reiklus procesoriui, o poreikis procesoriaus galiai ypač išauga naudojant Fury X vaizdo plokštę.

 

 

1080p:

1440-cod-iw %d1%81od_1920 untitled-1

1440p:

1440-cod-iw %d1%81od__2560 untitled-2

4K:

2160-cod-iw %d1%81od_3840 untitled-3

Vaizdo plokštės atminties naudojimas:

vram-cod-iw %d1%81od_vram

Procesorių sparta:

%d1%81od_proz %d1%81od_proz_amd

Testų rezultatai paimti iš „TechPowerUP“, „Guru3D“ ir „GameGPU

8 Komentarai

  1. xenixas parašė:

    labai jau susireiksmino su grafikais 😀

  2. GK parašė:

    techpowerup teigia kad 900p rezoliucijoje vaizdo plokste naudoja daugiau atminties nei 4k? o tai ne todel dabar gamina 12gb,8gb kortas kad eitu 4k? 🙂 ar as cia kazko nesuprantu? 😀

    • Mindaugas Klumbis parašė:

      Jie patys negali suprasti tos anomalijos. iš pradžių galvojau, kad klaida lentelėj, bet pasiskaičius jų tekstą paaiškėjo, kad kažkas keisto ir tiek.

      „What’s very surprising is that VRAM usage goes down at higher resolution; normally, we’d expect the opposite. I have no answer for as to why this is happening.“

  3. IFeelYou parašė:

    Kas malonu, kad pagaliau 8 branduolių procesoriai net ir žaidimuose pradeda rodyti savo galimybes. Jau kelintą kartą 5960X siautėja. O jeigu jis čia tikrai ant stockinio dažnio tai iš vis nėra žodžių.

  4. samanius1124 parašė:

    atskleisiu paslapti 😀
    sis zaidimas pats reguliuoja teksturas(gal dar ka nors), nesvarbu kokius aukstus nustatymus bepastatytum, jei truksta vram – matysi meshla
    o seip siuzetas kaip koks meksikietiskas „marija marijana“, ant lengviausio jau nusibodo, nu reik kazkaip prisiverst damust iki galo

    • Mindaugas Klumbis parašė:

      Kiek suprantu dabar ne vienas žaidimas automatiškai reguliuoja tekstūrų geruma pagal esamą Vram. Todėl atminties visada „užtenka“. Taip manau galima paaiškinti ir labai gerą Fury X spartą.

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.