Gartner įvardijo HP tarp lyderių, galinčių geriausiai aptarnauti didelius verslo klientus

Šią savaitę paskelbtoje „Magiškų kvadrantų“ (angl. Magic Quadrant) ataskaitoje pasaulinė rinkos tyrimų bendrovė Gartner įvardijo Hewlett-Packard (HP) tarp lyderių pagal gebėjimą aptarnauti stambius verslo klientus.
HP surinko daugiausiai taškų pagal tyrimo vertinimo kriterijus: gebėjimą veikti (angl. ability to execute) ir rinkos matymo pilnavertiškumą (angl. completeness of vision).
Anot Gartner, vertinant gebėjimą veikti atsižvelgiama, kiek kokybiški ir efektyvūs yra kompiuterių tiekėjo darbo procesai bei metodai, kurie padeda jam sėkmingai konkuruoti rinkoje, augina pajamas ir daro teigiamą įtaką reputacijai.
Pagal rinkos matymo pilnavertiškumo kriterijų Gartner aukštai įvertino HP rinkos pažinimą, pardavimų, rinkodaros ir produktų strategijas bei sprendimų inovatyvumą.
„Manau, kad šis įvertinimas atspindi mūsų kompanijos novatoriškumą ir sugebėjimą teikti aukščiausio lygio IT sprendimus, atitinkančius mūsų klientų lūkesčius“, teigė Evelina Rimkienė, HP Asmeninių įrenginių grupės (PSG) rinkodaros vadovė Baltijos šalims.
Šių tyrimų paskirtis – padėti verslo klientams išsirinkti tinkamiausius nešiojamų ir stalinių kompiuterių tiekėjus, kai reikia daug kompiuterių skirtinguose regionuose. Ataskaitoje pasauliniai stalinių ir nešiojamų kompiuterių gamintojai suskirstyti į keturias kategorijas – lyderių, vizionierių, pretendentų ir nišinių žaidėjų.
Į lyderių kategoriją Gartner priskiria tas kompanijas, kurios surenka daugiausiai taškų pagal abu vertinimo kriterijus. „Tokios kompanijos dirba didesniame geografiniame plote, puikiai organizuoja savo pardavimus, yra finansiškai stabilios, turi aiškią klientų aptarnavimo sistemą ir platų produktų spektrą,“ – teigiama ataskaitoje.
Naujausi komentarai