AMD ir „Firaxis“ suvienys jėgas įgalinant DirectX 12 „Civilization VI“ žaidime
AMD kartu su „Firaxis“ nusprendė sudaryti komandą, jog galėtų kuo geriau paruošti „Civilization VI“ žaidimo veikimą su DirectX 12 API. Kompanijų įdirbis turi atnešti optimizacijas, kurios pagerins žaidimo spartą su „Radeon“ vaizdo plokštėmis. Tai reiškia, kad „Civilization VI“ tikrai palaikys asinchroninį apdorojimą ir atvirą multi-adapterį (angl. Explicit Multi-Adapter).
AMD jau ne pirmą kartą ištiesia pagalbos ranką „Firaxis“. Kompanijos jau bendradarbiavo kai buvo tobulinamas „Civilization V“ žaidimo DirectX 11 savybės.
Apie asinchroninį aprodojimą dabar žino dauguma, todėl apie tai nesiplėsime, tačiau apie atvirą multi-adapterį tikriausiai esate girdėję ne visi. Tai technologija, leidžianti paskirstyti darbus tarp kelių grafikos procesorių naujovišku būdu. Kadras skirstomas į dalis, o kiekviena dalis priskiriama vienam iš grafikos procesorių. Taip dvi vaizdo plokštės dirba kartu, sukurdamos vieną kadrą.
Naujausi komentarai