AMD: „Polaris“ tikslas – padidinti virtualios realybės prieinamumą

AMD darbuotojas, Roy Taylor, interviu su „ArsTechnica“ metu, atskleidė, kad jų pagrindinis tikslas su „Polaris“ – padidinti virtusios realybės prieinamumą vartotojams. Tuo pačiu būtų padedama ir kūrėjams, kurie turėtų kam parduoti savo virtualiai realybei skirtus žaidimus ir aplikacijas.

Kaip žinome, minimalus virtualios realybės reikalavimas yra R9 290(R9 390) arba GTX 970 grafikos adapteriai. Šios vaizdo plokštės taip pat yra ir vienos populiariausios tarp AMD ir „nVidia“ klientų, nes siūlo geriausią kainos spartos santykį.

AMD mato ir platesnį vaizdą: kol kas nėra labai daug kompiuterių, kurie turėtų R9 290/GTX 970 ar galingesnes vaizdo plokštes, todėl rinka virtusios realybės aplikacijoms ir žaidimams šiuo metu yra maža. Dėl to kūrėjai labai stipriai turi apsvarstyti savo planus prieš įžengdami į šį rinkos segmentą. Pasak Roy Taylor, AMD tikslas – kuo labiau padidinti kompiuterių skaičių, kurie gebėtų pateikti virtualią realybę, o tuo pačiu padidinti ir pirkėjų skaičių, kuriems savo paslaugas galės parduoti virtualios realybės kūrėjai. Kitu atveju kažkas gaus subsidijuoti žaidimų studijas.

“If you look at the total install base of a Radeon 290, or a GTX 970 or above [the minimum specs required for VR], it’s around 7.5 million units, but the issue is that if a publisher wants to sell a £40/$50 VR game, there’s not a big enough market to justify that yet. We’ve got to prime the pumps, which means somebody has got to start writing cheques to big games publishers. Or we’ve got to increase the install TAM [total addressable market].”

Roy Taylor taip pat pridūrė, kad „Polaris“ yra labai svarbus jiems patiems, nes leis padidinti virtualiai realybei pasiruošusių kompiuterių skaičių labai žymiai. Roy mano, kad „nVidia“ nesiims ypatingų pastangų, jog padidintų šį rinkos segmentą, nes viską, ką iki šiol išgirdome apie „Pascal“ sufleruoja, kad tai yra į aukščiausią spartą nutaikyta architektūra. Vaizdo plokštės, turinčios tokius lustus, tikriausiai kainuos nuo 600 $ iki 1000 $. Esant tokioms kainoms, šie produktai nepadidins virtualiai realybei pritaikytų įrenginių skaičiaus labai žymiai. Tuo tarpu AMD oficialiai įsipareigoja, kad „Polaris“ šį rinkos segmentą išplės apčiuopiamai.

“The reason Polaris is a big deal, is because I believe we will be able to grow that TAM significantly. I don’t think Nvidia is going to do anything to increase the TAM, because according to everything we’ve seen around Pascal, it’s a high-end part. I don’t know what the price is gonna be, but let’s say it’s as low as £500/$600 and as high as £800/$1000. That price range is not going to expand the TAM for VR. We’re going on the record right now to say Polaris will expand the TAM. Full stop.”

Polaris early specs

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.