AMD ruošiasi keisti „Radeon“ logotipą?

Šiandien startuoja AMD renginys žurnalistams, vyksiantis Makao. Jo metu tikimasi sužinoti daugiau apie būsimas „Polaris“ vaizdo plokštes. Labiausiai nekantraujančius turime nuliūdinti, nes „Polaris Tech Day“ bus rengiama tik šeštadienį. Tad veikiausiai naujų žinių apie „Polaris“ sužinosime tik savaitgalį.

Dar vienas įdomus šio renginio akcentas – naujas „Radeon“ logotipas. Kol kas neaišku ar šį naują logotipą AMD panaudojo tik šiame renginyje, ar jis pakeis dabar mums įprastą „Radeon Technologies Group“ prekinį ženklą. Daugiau apie tai tikriausiai sužinosime artimiausiomis dienomis.

Naujas logotipas

AMD-Polaris-Radeon-Logo

Senas logotipas

AMD-Radeon-TG-Logo-e1464261031300

 

6 Komentarai

  1. neblogai parašė:

    Įdomiau nei logotipas yra paspėlioti, ką šeštadienį AMD rodys. Būtent šiomis dienomis labai padaugėjo DX12/Asynch. computing pataisymų žaidimams ir AMD naudingų rezultatų. Spėju kad apie DX12 ateitį ir kalbės, bei rodys skaidres kur Poliariai varžysis su $150-$329 nVidia. Ir kadangi AMD DX12 rezultatai yra geri- skirtumai skaidrėse bus didžiuliai, vėlgi ‘insane, x 4’ lygio.

    • Mindaugas Klumbis parašė:

      Dar pridės savo grafų kur 20 % skirtumas atrodo kaip du kartus didesnis, na visi taip daro ir gaudo žioplius. 😀

      Manau visi gali sakyti ką nori, bet dabar žaidimų ateitis tikrai yra DX12/Vulkan, kur AMD kortos atrodo kiek geriau. Net Pascal testuose labai mažai naudos gauna iš DX12 apie Maxwell net nėra ką šnekėti.

      Kas dėl to AMD evento, kiek aš suprantu viskas vyks už uždarų durų rinktinei publikai, ar gauta informacija bus paviešina neaišku. Aš kažkaip manau, kad žurnalistams tiesiog bus parodyta ta prezentacija, kurią mes pamatysim birželio 1d. Computex’e.

      • neblogai parašė:

        Gali būti, kad duos tai publikai ‘prižiūrimoj ervėj’ su patiektu softwaru ir Poliariais pasižaisti, kad Birž. 1 jau turėtų pasiruošę šiokias tokias apžvalgas.

      • vacoum parašė:

        dekui kad leidi sakyti ka noriu, bet visgi DX12/Vulkan yra gerai, bet tikrai ne toks geris kaip cia paiso. Asynchroninis skaiciavimas irgi gerai, bet jis pvz paspartina 20% tam tikrose vietose, o pvz nvidia uzsikels dazni 100% ir be Asynchroninio skaiciavimo. Plius visi pamirsta, kad asynchroninis skaiciavimas gerai veiktu, turi gerai ir programuotojai padirbeti (zaidimu ar zaidimu varikliu). O jei dar geriau prisiminus kiek iseina kreivu konsoliu portu, kurie isvis pos pasileidzia, ka kalbeti apie kazkokius optimizavimus.

        Man vis idomu, kodel atsiranda gerbeju aklai svaigstanciu apie Asynch ar drtx12. Cia mistinis skaicius 12 ? ar „Asynchroninis“ labai gudriai skamba ?

        P.s. as tikrai neturiu nieko pries ir tikrai dziugu kad technologijos juda gera linkme, bet tai nera rydienos stebuklas, cia labiau kryptis, kuria vystisis tiek zaidimu kodas, tiek vaizduskes tiek tarpininkas drtx.

        • neblogai parašė:

          Na pavyzdžiui as svaigstu nuo DX12, AS ir Vulkano. Kodėl? Pirma- rezultatai jau rodo- daugiau FPS. Antra- žada gerą ateitį Vulkanui, o man norisi kad jis kuo greičiau išpopuliarėtų, nes mieliau naudoju Win7/Linux nei win10. Trečia- pagaliau tampa paprasčiau tolygiai apkrauti CPU branduolius- gal pagaliau bus atgaivinta asmeninių kompiuterių rinka, nes didinant IPC 5% per metus- visa AK rinka stojo. Na ir ketvirta- šie nauji standartai ne sunkina programavimą, o lengvina. Su AS- nebereikia programeriui spėlioti- ir klysti- bandant išgaut kuo pilnesnį apkrovimą, t.y. tuo rūpinasi hardwaras. Portinti ‘nekreivai’- taip pat vis paprasčiau, nes naikinami skirtumai. Vieni pliusai.

          • vacoum parašė:

            del linuxu irgi sutinku. Del branduoliu apkrovimo,tas irgi labai gerai, bet ir su drtx 11 atsidaryk wither3 i7 ar kita zaidima, ir pamatysi kad branduoliai graziai apkrauti, ir be drtx11. Cia tik tam tikriems skaiciavimams drtx11 komunikuoja per viena branduoli.

            O del AS programavimo teiginio, kad jis lengvina programuotoju darba, tai labai smarkiai abejoju. Gal gali nurodyti saltini ? 🙂
            Nes jei zaidimu kurejai, o tiksliau zaidimu varikliu kurejai kur gali pagerinti sparta – jie tai daro. Tiesiog cia atsirado dar papildoma vieta, kur reikia sudelioti prioritetus. Ir nezinau viso to 3D derliaus, bet nenustebciau, kad ne mazai libu turi buti pakoreguotos, kad butu sudelioti svoriai. Ir pirmapradis svoriu deliojimas vietomis duoda ne tiek daug naudos, realiai su kodu reikia nuosirdziai padirbeti,kad jis duoda ta zadama AS nauda. Atrodo viskas paprasta, bet prisimink Sony 3 ir Xbox istorija. Sony3 galingesne uz Xbox, bet nemazai zaidimu sukosi vienodai ar net siek tiek prasciau negu Xbox ? kodel? Nes kad isnaudotu Sony galiak, programuotojai turejo siek tiek padirbeti, panasiai kaip su AS. Rezultate gavosi, kad dauguma zaidimu buvo kuriami ant Xbox ir portinami i Sony.

            Kitas tavo teiginys, kad konsoles ir PC panaseja – cia tikrai man dziugi zinia, bet va asmeniskai keista, kad koki siksnosparni nesugeba nuportinti ant PC. Gal tiesiog kompanijos isleidzia daugiau pinigu ant reklamos, vietoj zaidimo kokybes (liudna).

            Na bus matyti.

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.