Ūgtelėjusioje LCD monitorių rinkoje dominuoja „Dell“

Per trečiąjį 2013 metų ketvirtį pasauliniu mastu buvo parduoti 35 milijonai asmeniniams kompiuteriams skirtų monitorių. Lyginant su buvusiu metų ketvirčiu, pardavimų apimtys išaugo 4,5 %, tačiau negalėjo prilygti (-8,6 %) lygiai prieš metus užfiksuotam rezultatui.

LED apšvietimą turinčių LCD monitorių pardavimai sudarė 84,9 % visų parduotų skaičių, o populiariausiu kraštinių santykiu aiškiai išlieka 16:9 formatas (77,5 %). Nors lietimui jautrūs monitoriai išlieka mažai paklausūs pasauliniu mastu (0,3 %), panašu, kad amerikiečiai šią naujovę įsileidžia itin patikliai: tokio tipo monitorių pardavimai JAV sudarė 48,6 %, o geriausiai sekėsi kompanijai „Dell“, kuri atsiriekė 28,6 %.

Ypač suintensyvėję pardavimai Centrinėje ir Rytų Europoje (+46 % iš ketvirčio į ketvirtį) leido „Dell“ išsilaikyti pačioje viršūnėje, nors kompanijos pozicijos sušlubavo už Atlanto (-13 %). „Samsung“ išlaikė antrąją poziciją ir gali pasigirti daugiausiai pajamų uždirbančia LCD gamintoja, kurios pelnas per trečiąjį ketvirtį siekė kiek daugiai nei milijardą JAV dolerių ir sudarė 17,9 % viso sugeneruoto LCD verslo pelno. Didįjį trejetą užbaigia HP, kuri sustiprino savo pozicijas Japonijoje. „LG Electronics“ produkcijos susidomėjimą išreiškę Lotynų Amerika ir Centrinės/Rytų Europos regionai leido išlaikyti ketvirtąją vietą. Tuo tarpu į penketuką po 3 mėnesių pertraukos sugrįžta „AOC“, kuri sutvirtino pozicijas visuose pagrindiniuose regionuose, išskyrus Japoniją.

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.