„DOOM“ sulaukė Vulkan API palaikymo (Papildyta)
Pagaliau sulaukėme tos dienos, kai „DOOM“ gavo papildymą, kuris įgalina naudoti Vulkan API. Su naujuoju „arčiau geležies“ API tikimasi daugiau spartos bei sumažėjusios procesoriaus apkrovos nei su OpenGL.
Vos pasirodžius šiam „DOOM“ papildymui AMD suskubo pateikti skaidrę, kad RX 480 vien šio papildymo dėka pagreitėjo 23 -27 %, priklausomai nuo rezoliucijos.
Kad AMD vaizdo plokštės įgavo daugiau spartos galime rasti ne vieną „Youtube“ video. Tą patvirtina ir „Guru3D“ padaryti pirmieji testai, kur RX 480 įgauna apie 20 % papildomos spartos, panašiai kaip ir prognozavo AMD. Tuo tarpu GTX 1070, ne tik kad nepagreitėja, bet 1440p ir 4K raiškose praranda po kelis kadrus. Veikiausiai šią problemą „nVidia“ spręs su ateinančiu tvarkyklių atnaujinimu.
Papildymas:
Vokiečiai jau taip pat išbandė kaip veikia Vulkan API „DOOM“ žaidime. „ComputerBase“ pratestavo kiek daugiau vaizdo plokščių nei „Guru3D“, o tendencijos lieka panašios. AMD produktai su naujuoju API pagreitėja apčiuopiamai, ypač įspūdingai atrodo Fury X spartos šuolis: 1080p – 66 %, o 1440p – 52 %. „nVidia“ vaizdo plokštės pagreitėja gan simboliškai. GTX 970 sparta nepasikeičia, GTX 980 Ti daugiau spartos įgauna tik 1080p rezoliucijoje (+4 %), o GTX 1070 1080p raiškoje veikia 7 % greičiau, 1440p – 3 %, o 4K – 1 %.
Žiūrėsim kokį programinį kodą ištrauks nvidia pagydyti nukastruotiems chipams.
tik kuo labiau apkarpytas ir paprastesnis chipas, tuo lengviau jam uzkelti daznius.
Bet esu pastebejes, kad dazniai vienas is pagrindiniu dalyku fps.
Dazniai zinoma labai svarbu, bet tai dar ne viskas. Maxwell ir Pascal labai gerai susidoroja su dx11, bet perejus prie dx12 ar vulkan matom ka matom. Nera aparatinio pilno palaikymo ir sparta net krenta, gal nvidia sugebes ka su driveriais pataisyt.
Visad geriausia ziuret testus, o ne specifikacijas kas kiek daznio spaudzia ar kas kiek ko turi.
DOOM ant Vulcan cia grynai parodo potenciala bei galima ateiti.
O čia ką gauna AMD ir nV iš proper Tomb Raider DX12 patcho su async shaders:
http://www.overclock3d.net/reviews/gpu_displays/rise_of_the_tomb_raider_directx_12_performance_update/3
„Just tried this on my i5 6600k gtx 1070 OC build in 1440p with everything set to Ultra and I went from 90-100 fps on average to around 120+ fps on average. Big improvement!“
Maciau ne vienoj vietoj parasyta, kad daugiau spartos su nvidia negavo ir labiau linkes tiketi guru3d nei kazkieno komentaru.
jei kalbant apie pacia nvidia,tai galiu pora nuotrauku zmoniu imest 🙂
Vulkan http://i.imgur.com/XbbGOhw.png
OpenGL http://i.imgur.com/hpZbMmA.jpg
ar irgi meluoja?
As nesignciju nei ka, bet man tokios nuotraukos lyginant su tinklapio testavimu, kuris turi varda yra beveik bereiksmes. Sulauksim daugiau normaliu apzvalgu tikruose tinklapiuose tada ir pamatysim.
http://www.dsogaming.com/news/doom-benefits-greatly-vulkan-vulkan-versus-opengl-performance-comparison/ siti irgi nepatikimi?
Tai kai rodai visą tinklapį kitas reikalas, bet nei vidutinių reikšmių nėra nei jie užsiima grynu komponentų testavimu.
Aš net neabejoju, kad Nvidia gpu gaus naudos iš Vulkan. Tiesiog tą tikrą vaizdą nesiruošiu susidaryti iš belekokių numestų screenshotų.
Na turėjau laisvą 10 minučių tai Youtube pasiknisau minimaliai. Na ir matau, kad Nvidia kortos kaip ir negauna naudos nuo Vulkan. Išimtis tik Pascaliai.
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=EMo87GfIDCw&w=560&h=315%5D
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=d16FlJxp-sw&w=560&h=315%5D
Kitam video GTX 1080 jau gauna naudos, bet tarkim galiu padaryt screenąshotą kur OpenGL geriau veikia nei Vulkan
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=jN0BTk6ZewA&w=560&h=315%5D
Dar pavyzdžiui keistas video, RX 480 negali perlipli 55 FPS ir užstrigusi kilpoj 52-55 FPS
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=Gq3fvT9KUNc&w=560&h=315%5D
Tarkim kiek respektabilesnis šaltinis. Pagal jį GTX 1080 gauna naudos iki 4 K, GTX 970 iš vis jokio skirtumo Vulkan ar OpenGL. RX 480 greitėja visose rezoliucijose.
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=Vg5hz7_X_Ss&w=560&h=315%5D
Tai gal dabar supranti ką norėjau pasakyti apie patikimus šaltinius, ar vis tiek sakysi, kad screenshot labai patikimas įrodymas?
EDIT: va ir normalesni DOOM Vulkan testai
Kažkaip ilgai žinomesni tinklapiai testuoja- gal jiems nVidia žada šiomis dienomis pataisymus, ir jie laukia prieš testuodami? Čia mažiau žinomo kanalo GTX1080>
https://www.youtube.com/watch?v=nIlWdMjpa54
Su įjungtu asynchroniniu skaičiavimu rezultatai dar geresni- https://youtu.be/GlzKPBIjZPo . Paprastai +30%, bet vietomis galima pamatyt beveik dvigubus fps..
idomu kada masiskai prades sita papildyma deti kurejai i savo zaidimus…pokolkas vos 3 zaidimai tai naudoja :/
Na tai juk Vulkanas išėjo tik šių metų kovą:) Iš tisų tai labai greitas palaikymas- palyginimui, tik išleistas DX9.0 kiek pamenu kelis metus buvo beveik nenaudojamas. Vulkano atveju- žaidimų kūrėjų įmonės naudojančios savo žaidimų variklius tikriausiai užtruks, tačiau perkančios variklius- dauguma Vulkano palaikymą gaus su populiariausiu Unreal Engine, bei kai kuriais kitais varikliais.
as isvis noriu, kad butu vulcan, openGL vs drtx
Aš taip pat stipriai už Vulkan (rašosi su k), nes noriu likti su Windows7. Būtų gerai, jei ir nVidia plokštės nuo Vulkano gautų gerą spartos prieaugį- taip būtų visapusiškesnė Vulkano reklama.
https://www.computerbase.de/2016-07/doom-vulkan-benchmarks-amd-nvidia/#diagramm-doom-mit-vulkan-2560-1440
Vajė, Fury X kaip sulapnoja 1070 😀
Žaidimas optimizuotas AMD :sarkazmas OFF:
Galima sakyti ir taip. RX480 rezultatą (122FPS) padalinus pusiau, gaunam kad Polaris11 (Radeon M480) nešiojamuose kompiuteriuose turėtų Dūmą vežti 1080p 60fps max quality, TSSAA.