„DOOM“ sulaukė Vulkan API palaikymo (Papildyta)

Pagaliau sulaukėme tos dienos, kai „DOOM“ gavo papildymą, kuris įgalina naudoti Vulkan API. Su naujuoju „arčiau geležies“ API tikimasi daugiau spartos bei sumažėjusios procesoriaus apkrovos nei su OpenGL.

Vos pasirodžius šiam „DOOM“ papildymui AMD suskubo pateikti skaidrę, kad RX 480 vien šio papildymo dėka pagreitėjo 23 -27 %, priklausomai nuo rezoliucijos.

doom-spec

Kad AMD vaizdo plokštės įgavo daugiau spartos galime rasti ne vieną „Youtube“ video. Tą patvirtina ir „Guru3D“ padaryti pirmieji testai, kur RX 480 įgauna apie 20 % papildomos spartos, panašiai kaip ir prognozavo AMD. Tuo tarpu GTX 1070, ne tik kad nepagreitėja, bet 1440p ir 4K raiškose praranda po kelis kadrus. Veikiausiai šią problemą „nVidia“ spręs su ateinančiu tvarkyklių atnaujinimu.

 RX 480 DOOM vulkanGTX 1070 DOOM vulkan

Papildymas:

Vokiečiai jau taip pat išbandė kaip veikia Vulkan API „DOOM“ žaidime. „ComputerBase“ pratestavo kiek daugiau vaizdo plokščių nei „Guru3D“, o tendencijos lieka panašios. AMD produktai su naujuoju API pagreitėja apčiuopiamai, ypač įspūdingai atrodo Fury X spartos šuolis: 1080p – 66 %, o 1440p – 52 %. „nVidia“ vaizdo plokštės pagreitėja gan simboliškai. GTX 970 sparta nepasikeičia, GTX 980 Ti daugiau spartos įgauna tik 1080p rezoliucijoje (+4 %), o GTX 1070 1080p raiškoje veikia 7 % greičiau, 1440p – 3 %, o 4K – 1 %.

DOOM vulkan computerbase 1080pDOOM vulkan computerbase 1440pDOOM vulkan computerbase 4K

23 Komentarai

  1. Mindaugas Klumbis parašė:

    Žiūrėsim kokį programinį kodą ištrauks nvidia pagydyti nukastruotiems chipams.

  2. Povilas parašė:

    Bet esu pastebejes, kad dazniai vienas is pagrindiniu dalyku fps.

    • Mindaugas Klumbis parašė:

      Dazniai zinoma labai svarbu, bet tai dar ne viskas. Maxwell ir Pascal labai gerai susidoroja su dx11, bet perejus prie dx12 ar vulkan matom ka matom. Nera aparatinio pilno palaikymo ir sparta net krenta, gal nvidia sugebes ka su driveriais pataisyt.

      Visad geriausia ziuret testus, o ne specifikacijas kas kiek daznio spaudzia ar kas kiek ko turi.

  3. GK parašė:

    „Just tried this on my i5 6600k gtx 1070 OC build in 1440p with everything set to Ultra and I went from 90-100 fps on average to around 120+ fps on average. Big improvement!“

  4. neblogai parašė:

    Su įjungtu asynchroniniu skaičiavimu rezultatai dar geresni- https://youtu.be/GlzKPBIjZPo . Paprastai +30%, bet vietomis galima pamatyt beveik dvigubus fps..

  5. GK parašė:

    idomu kada masiskai prades sita papildyma deti kurejai i savo zaidimus…pokolkas vos 3 zaidimai tai naudoja :/

    • neblogai parašė:

      Na tai juk Vulkanas išėjo tik šių metų kovą:) Iš tisų tai labai greitas palaikymas- palyginimui, tik išleistas DX9.0 kiek pamenu kelis metus buvo beveik nenaudojamas. Vulkano atveju- žaidimų kūrėjų įmonės naudojančios savo žaidimų variklius tikriausiai užtruks, tačiau perkančios variklius- dauguma Vulkano palaikymą gaus su populiariausiu Unreal Engine, bei kai kuriais kitais varikliais.

    • vacoum parašė:

      as isvis noriu, kad butu vulcan, openGL vs drtx

      • neblogai parašė:

        Aš taip pat stipriai už Vulkan (rašosi su k), nes noriu likti su Windows7. Būtų gerai, jei ir nVidia plokštės nuo Vulkano gautų gerą spartos prieaugį- taip būtų visapusiškesnė Vulkano reklama.

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.