Europos Komisija kabinasi ir prie „Google“

Naujienų agentūra „Reuters“ rašo, jog Europos Komisijos reguliatoriai nori, kad „Google“ pakeistų savo naująją privatumo politiką, kuri kenkia interneto giganto vartotojams. Europos Komisijai visiškai nepatinka tai, kokiais mastais ir kaip „Google“ renka savo vartotojų informaciją.

„Renkant privačią informaciją tokiais kiekiais ir tokiais būdas be jokios abejonės sukeliama didelė rizika vartotojų saugumui. Todėl akivaizdu, jog „Google“ turi pakeisti savo praktiką renkant informaciją per visus savo servisus.“, – rašoma laiške, kurį pasirašė daugybė ES narių.

Laiške Europos Sąjungos interneto reguliatoriai nurodo dvylika „praktinių rekomendacijų“ interneto gigantui, kaip pakeisti savo privatumo politiką, kad ji būtų tikslinga vartotojų duomenų saugumo atžvilgiu. Kalbama ir apie vartotojų naršymo bei vietovės sekimą.

Kodėl „Google“ taip atidžiai renka informaciją? Tam, kad pagerintų ne tik savo servisus, bet ir rodomą reklamą vartotojui. Interneto gigantas būtent ir naudojasi tuo, jog jo valdomas reklamos tinklas pasiekia daugiausiai tikslinių vartotojų, lyginant su kitais reklamos tinklais ar reklama televizijoje bei radijuje.

Kaip ir kaip ten bebūtų, „Google“ atsisakė komentuoti situaciją.

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.