„Hitman“ prarado DX12 API – galimas laikinas sprendimas

„Hitman“ tapo vienu iš pirmųjų AAA tipo žaidimų, nuo pat pradžių iš kūrėjų gavusių DX12 API palaikymą. Tiesa, naujasis API kai kuriems žaidėjams nepasirodė visiškai stabilus, o dabar, panašu, naujausias atnaujinimas problemas tik dar labiau pagilino – DX12 paleidimas visiškai nebeveikia.

Išbandę praėjusią savaitę pasirodžiusį antrąjį „Hitman“ epizodą dalis žaidėjų susidūrė su žaidimo nulūžimu pradinės scenos metu. Atsižvelgusi į skundus, „IO Interactive“ greitai „Steam“ platformoje išleido pataisymą, kuris, deja, visiškai „užlaužė“ DX12 paleidimo failą: „Steam“ ir „Task Manager“ rodo, kad aplikacija paleista, tačiau žaidimo langas neiššoka.

Pirmojo pasirinkimo sprendimu taptų DX11 paleidimo failas, tačiau karštiligiškai norintys DX12 instrukcijų rinkinio gali pabandyti pasirinkti žaidimą savo bibliotekoje, susirasti „Set Launch Options“ nustatymų skiltyje ir įterpti  „-SKIP_LAUNCHER komandą. Padeda?

hitmanscreen

 

9 Komentarai

  1. vacoum parašė:

    kitur raso kad drxt12 Hitman ne kas , siulo drtx11 zaisti , dar nepriaugo drtx12

  2. SarzzeR parašė:

    DX12 žaidimai turi būti kuriami nuo nulio, o Hitman tiesiog pritaikę DX12 ir viskas, tai nėra tokio efekto. 🙂

  3. koloniukas parašė:

    Kaip jau pasakysi 🙂 Bent jau aš iki šiolei kiek matau, tai beveik visi dx12 žaidimai su problėmomis. Hitman turiu, įjungus dx12 striginėjimas, dažnai net žaidimas lūžta. Gears of war iš youtube. Quantum break bandžiau, bet aš apie jį net nuomonės neturiu, gal pasakyčiau kažkoks nepabaigtas, problėmų net nevardinsiu. Ashes of the Singularity pasileidau vien dėl dx 12 testo, nes matai rts mėgėjas esu, na kaip ir jis neturėjo problemų 😀

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.