Išleistas „Deus Ex: Mankind Divided“ DX 12 papildymas, spartos testai

Pagaliau išleistas „Deus Ex: Mankind Divided“ papildymas, kuris įgalina DirectX 12 API palaikymą. Kadangi žaidimas atsinaujino jo sparta buvo bandoma iš naujo, pažiūrėkime kokius rezultatus gavo apžvalgininkai.

O interneto platybėse galime rasti visokių rezultatų. Vieniems perėjus prie DX 12 sparta krito, kitiems išaugo, bet mes kol kas pasikliaukime kelių žinomų tinklapių duomenimis, kurie prieštarauja vienas kitam.

Guru3D“ rezultatai rodo, kad AMD vaizdo plokštės kiek pagreitėja, o „nVidia“ kiek sulėtėja įjungus DX 12. Tokia situacija būdavo ir seniau naudojant šį API.

guru-3d-deus-ex-md-dx11-1080p guru-3d-deus-ex-md-dx12-1080p

Tuo tarpu „ComputerBase“ testai lyginant su  „Guru3D“ atrodo keistai. Nes įjungus DirectX 12 abiejų stovyklų vaizdo plokštės netenka spartos. Reikia pasakyti, kad abu tinklapiai naudoja kiek kitokius nustatymus žaidime.

deus-ex-md-cb-i3

deus-ex-md-cb

Skyrus keliasdešimt minučių paskaitinėjimui forumuose galiu teigti, kad bent kol kas reiktų vengti DirectX 12. Nesvarbu kurios stovyklos vaizdo plokštę turite. Įgalinus DX 12 žaidimas dažnai trūkčioja ir veikia nesklandžiai.

7 Komentarai

  1. Mindaugas Klumbis parašė:

    Man atrodo, kad žaidimas yra tiesiog kreivas.

    • ZeroFM parašė:

      dx12 išreklamuotas buvo kad tik daugiau snukių pereitų prie win10.
      Nors visiškai nėra skirtumo dx11 vs dx12 . Kadangi žaidimas kuriamas ne ant vienos platformos , tiems čiuvams svarbiausia paleisti žaidima masėms .
      Pas mane 0 žinių programavime bet logiškai atrodo kad kuriant game su dx12 , jį reikia nuo pat pradžių kurti su naujais dx12 įrankiais .
      Pvz: quantum break buvo anonsuotas prieš 3m , tai realiai turėjo metus laiko nuo win10 pasirodymo pritaikyt dx12 .

      • Minde parašė:

        nu manau kad ne. Kiek teko skaityti, tai pats drtx12 turetu geriau PCU isnaudoti (cia aktualu silpnesniems cpu su daugiau branduoliu). Tai speju cia programuotoju isikisimo net nereikia, nes kiek suprantu atvaizduojant viena kadra, Drtx gauna daug mazu nepriklausomu uzklausu, jam tereikia jas paskirstyti PCU branduoliams (bent taip man atrodo).
        O tie asynchroniniai skaiciavimai tai taip, cia jau reikia programuotoju issikisimo, bet ju spartos padidejimas yra limituotas.
        Cia 2 pagrindiniai drtx12 pliusai, apie mazesnius net nesidomejau.

  2. GreenZebra parašė:

    Pasiziuri i lentele ir galvoji kaip gtx 780 ti prastense uz gtz 970. 🙁
    Super nvidia padirbejo

  3. newdiamond parašė:

    na nezinau kol mano veike 780Ti ejo sparciau negu mano turim GTX970

  4. Stipena parašė:

    Va čia jau išsiskiria testų rezultatai. Panašu jog guru3d AMD susitvarko su DX12 ir turi šioki toki prieaugi bei lenkia Nvidia net DX11 jei lyginant Fury X su 980ti bei 1070. http://www.guru3d.com/articles-pages/deus-ex-mankind-divided-pc-graphics-performance-benchmark-review,8.html

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.