„Microsoft Xbox Scorpio“ nebus skirtas žaidėjams pasiūlyti didesnes fps reikšmes
E3 parodoje atskleistą naująją „Xbox Scorpio“ konsolę „Xbox“ padalinio vadovas Phil Spencer apibūdino kaip galingiausią per visą laikotarpį sukurtą žaidimų konsolę, kuri prekyboje pasirodys 2017 metais. Savaime suprantama, kad tikslios specifikacijos tebėra laikomos paslaptyje, tačiau jau dabar žinoma, kad Scorpio turės 8 branduolių procesorių, 6 TFLOPS skaičiuojamąja galia pasižymintį grafikos spartintuvą bei 320 GB/s viršyjantį operatyvios atminties pralaidumą.
Tokia geležies konfigūracija turėtų garantuoti „geriausios kokybės pikselius“, „pilnaverčius žaidybinius potyrius 4K raiškoje“ bei „didžiausią spartą“. Vistik paskutinis teiginys įneša sumaišties, mat generalinė „Microsoft Studios“ vadybininkė Shannon Loftis pareiškė, kad tikėtis didelio kadrų per sekundę skirtumo tarp „Xbox One“ ir „Xbox Scorpio“ konsolių nereikėtų. Pasak jos, fps skaičių apsprendžia žaidimų kūrėjai, atsižvelgiant kas tinkamiausia žaidimo mechanikai. Toks atsakymas leidžia galvoti, kad maksimali „Scorpio“ generuojama fps vertė, kaip ir „Xbox One“ atveju, bus „pakišta“ po 60 fps.
„Microsoft“ neketina atideferencijuoti „Xbox Scorpio“ nuo dabartinės „Xbox One“ platformos. Kompanija įsivaizduoja „Scorpio“ kaip konsolę, galinčią pilnavertiškai perkelti „Xbox One“ skirtus žaidimus į 4K raišką su sąlyga, kad žaidimas turės dinamiškai besikeičiančią rezoliuciją.
Naujausi komentarai