„Samsung“ reklaminėje kampanijoje bando pašiepti dar nepasirodžiusį „iPhone 5“

Šią savaitę internete šmėžavo reklaminis plakatas, kuriame Pietų Korėjos elektronikos milžinas „Samsung“ lygino savo išmanųjį telefoną „Galaxy S III“ su dar nepasirodžiusiu „Apple iPhone 5“. Šį kartą „Samsung“ žengė dar toliau – sukūrė reklaminę kampaniją.
Vakar populiariausiame pasaulyje vaizdų dalijimosi portale „YouTube“ „Samsung“ JAV padalinys įkėlė reklaminę kampaniją, kurios tikslas – pašiepti vis dar nepasirodžiusį „Apple“ išmanųjį telefoną „iPhone 5“, kuris, beje, dienos šviesą išvys rytoj.
Reklaminėje kampanijoje matome eilę žmonių, kurie, kaip mums leidžiama suprasti, laukia „iPhone 5“ pasirodymo. Jie kalba apie naują „iPhone“ prijungimo lizdą, adapterius, didesnį išmaniojo telefono ekraną bei, daugelio ekspertu manymu, kvailą sprendimą ausinių lizdą įtaisyti telefono apačioje.
Pro eilėje laukiančius žmones vis praeidavo vienas ar kitas asmuo, kuris demonstravo „Samsung Galaxy S III“ privalumus. Kaip kad dainų sąrašo siuntimą panaudojus „NFC“ technologiją, kurios „iPhone 5“ neturi, lengvą dalijimąsi nuotraukomis ir kitas ypatybes. Mes dar nepaminėjome visų pašiepiančių frazių, taigi tiesiog pažiūrėkite reklaminę kampaniją apačioje.
Naujausi komentarai