UDNA pakeis RDNA ir CDNA ir bus bendra architektūra žaidėjams ir duomenų centrams

Dar vienas svarbus atnaujinimas – iš „Tom’s Hardware“, kurie kalbėjosi su Jack Huynh, AMD kompiuterių ir grafikos verslo grupės vyresniuoju viceprezidentu ir generaliniu direktoriumi. Jis atskleidė, kad AMD vėl bandys sujungti savo grafikos procesorių architektūras, siekdama padidinti mastą ir pritaikymą kūrėjams.

2020 m. AMD paskelbė apie savo architektūros po GCN padalijimą į RDNA (žaidimams) ir CDNA (duomenų centrams), o CDNA taip pat buvo „Radeon Instinct“ produktuose (vėliau pavadinta „Instinct“). Nors grafikos procesorių architektūros optimizavimas konkretiems naudojimo atvejams tuo metu buvo prasmingas, kūrėjams tapo sudėtinga orientuotis šiuose optimizavimuose. Todėl bendrovė nusprendė dar kartą suvienodinti architektūrą.

Taigi, dalis didelių AMD pokyčių yra tai, kad šiandien turime CDNA architektūrą savo duomenų centrų „Instinct“ produktams ir RDNA architektūrą vartotojams skirtiems produktams. Ji yra šakota. Toliau ją vadinsime UDNA. Bus viena bendra architektūra – ir „Instinct“, ir kliento [vartotojo]. Suvienodinsime taip, kad kūrėjams bus daug lengviau, palyginti su šiandiena, kai jie turi rinktis, o vertė negerėja.

– Jack Huynh, AMD

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.