„Windows 8“ pardavimai – panašūs į „Windows 7”

Mūsų nuogąstavimai, jog „Windows 8“ pardavimai galbūt bus net blogesni, nei „Windows Vista“, visgi nepasiteisino. Nors „Microsoft“ primygtinai tvirtina, jog tikėjosi daugiau, per pirmąsias penkias savaites programinės įrangos milžinas sugebėjo parduoti net 40 milijonų savo naujosios operacinės sistemos licencijų.


Šis skaičius, 40 milijonų parduotų licencijų, yra geras, blogas, ar vidutinis? Veikiausia geras, tačiau ne puikus. „Microsoft“, pasak „Wall Street Journal“, per pirmas keturias savaites pardavė 40 milijonų „Windows 7” licencijų, taigi tai panašu į tai, ką pasiekė ir „Windows 8”, nors ir per penkias savaites.

Visgi reikėtų atkreipti dėmesį į tai, jog kompanijos visada praneša sau palankesnius rezultatus. Yra du vienetų pardavimo skaičiavimo būdai, kai, pavyzdžiui, produktas jau yra parduotas partneriams ir mažmenininkams, ir kai jis yra parduotas galutiniam vartotojui. Pastarasis skaičius visada yra mažesnis, nei ankstesnis, taigi palūkėkime dar kelias dienas ir sužinosime tikrą „Windows 8“ rinkos dalį. Tačiau kad ir kaip bebūtų, mums tenka pripažinti, kad operacinė sistema parduodama neblogai net nežvelgiant į tai, kurio pardavimo būdo skaičių mums pateikė kompanija „Microsoft“.

Parengta pagal:

Windows Blog

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.