Duetas: „Asus ROG Strix Z390-E Gaming“ ir „Corsair Vengeance RGB PRO“

Kaip ketvertas žaidimų reaguoja į 4000 MHz operatyviąją atmintį?

Trumpai apibendrinkime rezultatus kaip keturi vieni iš naujausių žaidimų reaguoja į aukštą DRAM dažnį testuojant dvi sesijas ir išvedant bendrą vidurkį. Praeityje „Hitman“ buvo labai jautrus operatyvios atminties dažniui, tačiau dabar pasekėjas „Hitman 2“ nerodo jokio susižavėjimo sparčiu DRAM: vidutinė sparta tarp @2666CL16 ir @4000CL19 identiška, o blogiausios fps reikšmės netgi kiek didesnės su 2666 MHz dažniu veikiančia operatyviąja atmintimi. Beveik neabejojame, jog tai susiję su DX12 API palaikymo išėmimu iš naujausios „Hitman“ dalies.

„Just Cause 4“ taip pat neatrodo, kad būtų jautrus. 0,5 fps galima drąsiai priskirti paklaidai. Skirtumas tarp 1 % blogiausių fps reikšmių vidurkių pasiekia 1,5 fps @4000CL19 konfigūracijos naudai, tačiau tai toli gražu nėra reikšmingas skirtumas.

Paskutinėje „Assassins Creed“ dalyje nustatome, kad spartesnė operatyvioji atmintis prideda 2 fps vidutinės spartos bei 2,5-3 fps padidina blogiausių fps reikšmių vidurkius. Kol kas tai didžiausia nauda, kurią pavyko išpešti iš @4000CL19 konfigūracijos.

„Shadow of the Tomb Rider“ rezultatai patys įdomiausi. Konfigūracija @2666CL16 turi netikėtai didelę persvarą matuojant 0,1 % ir 1 % blogiausių fps vidurkius, pirmuoju atveju skirtumas daugiau nei dvigubas (~98 fps vs ~47 fps). Scena buvo papildomai pakartota mažiausiai penketą kartų, tačiau rezultatai pernelyg nesikeitė. Iš pradžių kilo mintis, kad galbūt kontraversiški rezultatai susiję su dažnu automatiniu žaidimo progreso išsaugojimu, tačiau pabandžius @2666CL19 konfigūracija susidaro vaizdas, kad šis žaidimas stipriai reaguoja į DRAM vėlinimo ciklus. Tokios konfigūracijos rezultatai artimi @4000CL19 rezultatams.

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.