„MSI RTX 3070 Gaming X Trio“: DLSS 2.0 + RT ar tiesiog 4K prie (ne)panašios spartos į RX 6800 XT?

DLSS 2.0 + RT ar gryna 4K? (Cyberpunk 2077)

„Cyberpunk“ 2077 atveju renkamės ne Quality režimą, o Balanced, kuris upscal’ina 4K iš 1260p. Šis režimas pasirinktas tam, kad įjungus RayTracing gautume artimesnę spartą 4K raiškoje veikiančiai RX 6800 XT, kuriai, priminsime, RT efektų palaikymo lenkų studija kol kas nedavė. Be to, Quality režimo su RT nepakanka. Galima diskutuoti ir ar ~40 fps naudojant Balanced yra užtektinai. Kaip bebūtų, Balanced režimas (be RT) leidžia spartą padidinti 42 % (38,5 fps -> 66 fps). Pagerėjimas pakankamai įspūdingas, tačiau šioje situacijoje jau tikrai reikia taikstytis su vaizdo kokybės praradimais. Didžiausią nuopuolį akis iškart pamato kairėje esančiame veidrodyje. Atsispindintys objektai atrodo išblukę ir praradę aštrumą. Pabandžius priartinti kadrą reikia pripažinti, kad tekstūros tiek išplaukusios, jog sunku atpažinti atsispindintį objektą. Iš originalios 4K raiškos galima atpažinti, kad tai sienos, turinčios apvalaus dekoro, atspindys.

„Cyberpunk 2077“ nėra ypač priklausomas nuo RayTracing, tačiau šioje scenoje be RT nepamatome ganėtinai nemažai. Įjungus RT atsiranda atspindys virš durų esančios lempos (visa zona aplink ją yra šviesesnė), taip pat žydra juosta metama ant stiklinės pertvaros. Tačiau labiausiai žvilgsnis kliūva už pagrindinio veidrodžio, kuriame atsiranda raudonos spalvos atspindys, galimai lošimų aparato ar kompiuterio.

2 Komentarai

  1. Mindaugas Klumbis parašė:

    Tas DLSS 2.0 tai gerai, kai naudojama didelė rezoliucija, ant 1080p jau nepanaudosi. Gaila, tik kad mažai žaidimų tą DLSS palaiko ir ilgai integravimas užtrunka. Tad kaip ir yra tas DLSS, geras įvaizdis, bet mažai kur panaudosi 🙂

  2. BC00 parašė:

    DLSS at 1080p gal tik kokiems RTX 2600 savininkams būtų aktualu. Kalbant apie 4K, tai Balanced režimas mano akims paskutinis nesukeliantis didžiulio downgrade. Su Performance jau nereikia daryti jokių screen’ų, matosi akivaizdžiai.
    Man įdomu, ar NV neišsikas sau pati duobės su DLSS, nes toks dalykas potencialiai gali mažinti ateinančių GPU poreikį/pirkimą. Aišku visada galima haltinti DLSS 🙂

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.