„MSI RTX 3070 Gaming X Trio“: DLSS 2.0 + RT ar tiesiog 4K prie (ne)panašios spartos į RX 6800 XT?

DLSS 2.0 + RT ar gryna 4K? (Deliver Us The Moon)

„Deliver US The Moon“ žaidime DLSS 2.0 jau negali duoti labai daug papildomos spartos, su Quality režimu prieaugis konkrečioje scenoje vos 20 %. To vis tiek pakanka stipriai pranokti RX 6800 XT (90 fps prieš 74 fps). Vaizdo pasikeitimas panašus į tą, kurį matėme „Cyberpunk 2077“ – ant tekstūrų užsideda „migla“. Naujokas gali ir nepastebėti pokyčių, tačiau bent kiek akylesnė akis tikrai pastebės aštrumo sumažėjimą, kuris nulemia detalių praradimą. Pavyzdžiui, skafandras praranda savo grūdėtumą – raštą. Kraštų glotninimo kokybė atrodo ganėtinai panašiai arba net kiek geriau į DLSS pusę. Galbūt todėl, kad vėl turime reikalą su ne pačios aukščiausios kokybės TAA filtru.

RayTracing efektai muša spartą negailestingai, beveik per pusę, nuo 90 fps iki 47 fps, tačiau dėl lėto žaidimo tempo tokia sparta turėtų tenkinti. Į 60 fps galėtume taikyti nebent su Performance DLSS 2.0 režimu, kuris 4K sukuria iš 1080p raiškos. Aktyvavus RT 4K raiškoje RX 6800 XT patiria 4x spartos kritimo smūgį. „Deliver US The Moon“ kaip žaidimui trūksta populiarumo, tačiau kaip ir „Control“ žaidime RayTracing keičia vaizdelio išvaizdą iš esmės. Skirtumai pasirinktoje scenoje neverčia iš koto, tačiau nė vienu atveju nebandėme surasti tokios scenos, kurioje RayTracing atsiskleistų labiausiai.

 

Šįkart konkrečių išvadų nebus – jas turėtų pasidaryti kiekvienas asmeniškai pagal savo atlaidumo laispnį pasikeitusiai vaizdo kokybei. DLSS labai aiškiai gali būti panaudotas tada, kai vaizdo plokštė negali užtikrinti pageidaujamos spartos, tačiau ar su dabartiniais DLSS 2.0 minusais bus tokių, kurie ryšis naudoti šią technologiją, kad būtų galima įsijungti RayTracing ar padidinti kažkurį tai reiklų in-game nustatymą?

2 Komentarai

  1. Mindaugas Klumbis parašė:

    Tas DLSS 2.0 tai gerai, kai naudojama didelė rezoliucija, ant 1080p jau nepanaudosi. Gaila, tik kad mažai žaidimų tą DLSS palaiko ir ilgai integravimas užtrunka. Tad kaip ir yra tas DLSS, geras įvaizdis, bet mažai kur panaudosi 🙂

  2. BC00 parašė:

    DLSS at 1080p gal tik kokiems RTX 2600 savininkams būtų aktualu. Kalbant apie 4K, tai Balanced režimas mano akims paskutinis nesukeliantis didžiulio downgrade. Su Performance jau nereikia daryti jokių screen’ų, matosi akivaizdžiai.
    Man įdomu, ar NV neišsikas sau pati duobės su DLSS, nes toks dalykas potencialiai gali mažinti ateinančių GPU poreikį/pirkimą. Aišku visada galima haltinti DLSS 🙂

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.