„MSI RTX 3070 Gaming X Trio“: DLSS 2.0 + RT ar tiesiog 4K prie (ne)panašios spartos į RX 6800 XT?
Sparta 1440p raiškoje su RayTracing
Antros kartos RayTracing procesorių skaičius stipriai neaugo, tačiau padidėjo jų efektyvumas. Lyginant su praėjusios kartos flagmanu RTX 2080 Ti, RayTracing apdorojimo sparta išaugo ~1,7 karto (58 TFLOPs prieš 34 TFLOPs). NVIDIA neretai mėgsta 1,7 karto apvalinti iki 2, teigdama, kad antros kartos RT procesoriai yra dvigubai greitesni, tačiau realybėje tai vargiai atsispindi. Prarastos spartos skirtumas tarp „Ampere“ ir „Turing“ geriausiu atveju siekia ~5 % naujos architektūros naudai. Dabar „Ampere“ vaizdo plokštės dabar gali apdoroti grafiką, RT efektus ir DLSS vienu metu, be to, aparatiniu būdu atsirado RT pagražinto motion blur efekto apdorojimas.
RayTracing palaikantys žaidimai | RayTracing ateityje gausiantys žaidimai |
Amid Evil | Atomic Heart |
Battlefield V | Boundary |
Bright Memory Infinite | Dying Light II |
Call Of Duty: Black Ops Cold War | DOOM Eternal |
Call Of Duty: Modern Warfare | Enlisted |
Control | Far Cry 6 |
Cyberpunk 2077 | FIST: Forged In Shadow Torch |
Crysis Remastered | Five Nights At Freddy’s Security Breach |
Deliver Us The Moon | Godfall |
Dirt 5 | Hitman 3 |
Fortnite | Justice Online |
Ghostrunner | JX Online 3 |
Justice | Mortal Shell |
Mechwarrior V: Mercenaries | Ready Or Not |
Metro Exodus | Synced: Off-Planet |
Minecraft | The Riftbreaker |
Moonlight Blade | The Witcher III: Complete Edition |
Observer: System Redux | Vempire: The Masquerade – Bloodlines 2 |
Pumpkin Jack | |
Quake II RTX | |
Ring Of Elysium | |
Shadow Of The Tomb Rider | |
Stay In The Light | |
The Medium | |
Watch Dogs: Legion | |
Wolfenstein: Youngblood | |
World Of Warcraft: Shadowlands | |
Xuan-Yuan Sword VII |
Tas DLSS 2.0 tai gerai, kai naudojama didelė rezoliucija, ant 1080p jau nepanaudosi. Gaila, tik kad mažai žaidimų tą DLSS palaiko ir ilgai integravimas užtrunka. Tad kaip ir yra tas DLSS, geras įvaizdis, bet mažai kur panaudosi 🙂
DLSS at 1080p gal tik kokiems RTX 2600 savininkams būtų aktualu. Kalbant apie 4K, tai Balanced režimas mano akims paskutinis nesukeliantis didžiulio downgrade. Su Performance jau nereikia daryti jokių screen’ų, matosi akivaizdžiai.
Man įdomu, ar NV neišsikas sau pati duobės su DLSS, nes toks dalykas potencialiai gali mažinti ateinančių GPU poreikį/pirkimą. Aišku visada galima haltinti DLSS 🙂