„MSI RTX 3070 Gaming X Trio“: DLSS 2.0 + RT ar tiesiog 4K prie (ne)panašios spartos į RX 6800 XT?
DLSS 2.0 ar gryna 4K? (Death Stranding)
DLSS 2.0 „Death Stranding“ žaidime veikia nepriekaištingai. „MSI RTX 3070 Gaming X Trio“ sparta padidėja nuo 81 fps iki 110 fps pasinaudojus Quality režimu, kuris generuoja 4K raišką iš 1440p. Šio režimo pilnai pakanka, kad RTX 3070 taptų spartesne už RX 6800 XT (102 fps). Tačiau visų svarbiausia, kad plika akimi iš esmės neįmanoma pamatyti skirtumo tarp įgimtos 4K raiškos ir DLSS 2.0 pagalba susintetinto varianto. Maža to, DLSS 2.0 vidinis kraštų glotininimo algoritmas (AA) atlieka darbą geriau nei TAA (Temporal AA), kuris dažnai sukelia nedidelio laipsnio tekstūrų išblukimą. Dėl šios priežastiems tolumoje esantys objektai, šiuo atveju pastatai, matomi šiek tiek aiškiau su DLSS 2.0 nei su 4K+TAA kombinacija, kuri visgi šiek tiek geriau nuglotinina objektų kraštus. Panašu, kad „Death Stranding“ atveju RTX 3070 gali viršyti RX 6800 XT spartą netgi pasiūlant šiek tiek geresnę vaizdo kokybę.






Tas DLSS 2.0 tai gerai, kai naudojama didelė rezoliucija, ant 1080p jau nepanaudosi. Gaila, tik kad mažai žaidimų tą DLSS palaiko ir ilgai integravimas užtrunka. Tad kaip ir yra tas DLSS, geras įvaizdis, bet mažai kur panaudosi 🙂
DLSS at 1080p gal tik kokiems RTX 2600 savininkams būtų aktualu. Kalbant apie 4K, tai Balanced režimas mano akims paskutinis nesukeliantis didžiulio downgrade. Su Performance jau nereikia daryti jokių screen’ų, matosi akivaizdžiai.
Man įdomu, ar NV neišsikas sau pati duobės su DLSS, nes toks dalykas potencialiai gali mažinti ateinančių GPU poreikį/pirkimą. Aišku visada galima haltinti DLSS 🙂