DirectX 12 suteiks papildomos spartos ir padidins efektyvumą

„Microsoft“ prabilo apie tai, ką kartu su savimi atsineš naujasis DirectX 12 instrukcijų paketas (API). „SIGGRAPH 2014 parodoje „Microsoft“ partneris „Intel“ ryžosi pademonstruoti DirectX 12 pranašumus pasitelkiant „Microsoft Surface Pro 3  ir joje integruotą „Intel HD 4400“ grafiką.

Ant demonstracinio stalo „Intel“ netruko pasinaudoti galimybe perjungti DirectX 11 režimą į DirectX 12, „Surface Pro 3“ atvaizduojant 50 000 unikalių asteroidų, pastariesiems sukuriant viršūnių, pastovių konstantų ir tekstūrų visumą. Režimo pakeitimas, o kartu ir efektyvesnis darbo krūvio paskirstymas tarp GPU branduolių, atnešė net 50 % mažesnes energijos sąnaudas, taip priverčiant įrenginį veikti kur kas vėsiau. Maža to, nuėmus fps limitą, DirectX 12 API pagalba sparta padidėjo taip pat 50 %, išlaikant vienodas energijos sąnaudas DirectX 11 naudojimu atveju.

Tokios žinios labai patraukliai skamba pačių „Microsoft“ „Xbox One“ konsolei. Šiuo metu „Xbox“ žaidimų kūrėjai privalo rinktis tarp 1080p ir 60 fps ar 900p 60 fps kombinacijų, bet su naujausiu XDK paketu jiems buvo pasiūlyti 10 % CPU spartos, kuri iki tol buvo rezervuota „Kinect“ priedėliui. Galbūt DirectX 12 situaciją pakeis dar labiau….

5 Komentarai

  1. Jordan parašė:

    Perdeda, jei po 15% butu ir tai jau butu gerai. Dabartines kartos vga palaikys dx12? Ar teks nauja pirkt? 🙂

  2. BC00 parašė:

    Nuo HD7000 ir GTX 400 serijų.

  3. PhaNtoM parašė:

    Vertėtų tikėtis kažko panašaus į mantle vs dx11. Tai yra, jei cpu – bneck’ina, tada būtų kažkoks apčiuopiamas pagerėjimas, bet jei stovi geras i5 ar i7, tai nelabai ir pasijus.

  4. Jordan parašė:

    Na man ant thief dx11 vs mantle su r9 290 ir 2500k@ 4.5ghz fps prieaugis 8%. Vis sis tas, bet kaip jau sake phantom nesijaucia realiai 🙂

  5. BC00 parašė:

    Pirmieji DX12 testai in Star Swarm su GeForce ir Radeon kortom:
    anandtech.com/show/8962/the-directx-12-performance-preview-amd-nvidia-star-swarm
    Įvairių Radeon’ų sparta labai panaši tiek su Mantle, tiek su DX12. nVidia aišku šauna į priekį perėjus nuo DX11. Įdomu, kad GTX 980 suvartoja labai nežymiai daugiau W už R9 290X, o sparta nepalyginamai didesnė. Su DX11 API real world žaidimuose situacija atvirkštinė: mažesnė persvara lyginant spartą, bet daug didesnė vertinant el.sąnaudas.

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.