„Futuremark“ mato DirectX 12 kaip lygų konkurentą „Mantle“ technologijai

Už „3DMark“ sintetinius testus atsakinga „Futuremark“ DirectX 12 API versiją mato mažų mažiausiai konkurencingą „Mantle atžvilgiu. Atlikta studija su „3DMark“ beta versija (kodinis pavadinimas „Farandole“) parodė, kad naujoji DirectX versija ir „Mantle“ pasižymi vienoda sparta, skaičiuojant kreipties kodus.

„Futuremark“ skaičiavimais, tiek DirectX 12, tiek „Mantle“ instrukcijų rinkiniai leido sukurti daugiau nei septynis kartus didesnį kreipties kodų skaičių, lyginant su DirectX 11. Kur kas didesnis vaizdo plokštei tenkantis kreipties skaičių kodas leidžia geriau atskleisti grafinio akseleratorius galimybes, tuo pačiu perkeliant apkrovą nuo centrinio procesoriaus ir pasiekiant didesnę spartą. Panašios krypties studiją atlikome mes patys, nagrinėdami R9 280X ir R9 290 priklausomybę nuo panaudoto instrukcijų rinkinio ir procesoriaus.

DirextX 12 API debiutas žaidimuose numatomas vėlyvame 2015-ųjų periode, kuomet Mantle prieinamas jau nuo 2014 metų vasario mėnesio. „Futuremark“ dar šiais metais ketina pasiūlyti išskirtinį testą, kuris leis palyginti DirectX 11 ir „Mantle“ galimybes, o „3DMark“ versija su pilnu DirectX 12 palaikymu pasirodys ateinančiais metais.

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.