(SP) „Intel“ pristatys „Larrabee“ vaizdo procesoriaus specifikacijas

IT inovacijų taikymo lyderis Intel pasaulinės kompiuterinės grafikos konferencijos SIGGRAPH 2008 dalyviams pristatys būsimo kelių branduolių vaizdo procesoriaus Larrabee specifikacijas. Taip pat bus pristatytas naujas programinės įrangos formavimo režimas, kelių branduolių programavimo modelis, išanalizuota kai kurių programų sparta dirbant su naujuoju lustu.

Larrabee kelių branduolių architektūra pradės naujų inovacijų erą. Moderniems žaidimams tampant vis realistiškesniais, programavimo prasme jie ruošiami gana konservatyviomis priemonėmis. Konsultuojantis su geriausiais trimatės grafikos specialistais, parengta Larrabee platforma suteiks žaidimų ir programų kūrėjams erdvę, kurioje jie galės kurti inovacijas.

Pradinis Larrabee architektūros panaudojimas numatomas diskrečiosios grafikos ir daugialypės terpės srityse, dirbant su dabartiniais žaidimais ir programomis.

Lyginant su kitais vaizdo apdorojimo sprendimais, Larrabee siūlo didesnį programavimo lankstumą ir galimybes. Architektūra leidžia pilnai programuoti DirectX ir OpenGL vaizdo apdorojimą. Be to, Larrabee privalumus visapusiškai patirti leis būsimas platus su architektūros naudojamu programavimo modeliu suderinamų programų spektras.

Larrabee architektūros procesoriaus branduolys sukurtas Pentium lusto pagrindu. Jis papildytas moderniomis darbo su spartinančia atmintimi galimybėmis, išplėstomis 64 bitų instrukcijomis, kelių užduočių apdorojimo vienu metu galimybe, vektorių apdorojimo moduliu.

Pagrindinės Larrabee architektūros savybės:

• Keli x86 architektūros branduoliai, besidalijantys vektorių apdorojimo moduliu;

• Fiksuotos funkcijos logikos blokai, užtikrinantys patrauklų spartos ir sunaudojamos energijos santykį, programavimo lankstumą;

• Luste integruota antrojo lygmens spartinančioji atmintis, užtikrinanti spartesnį keitimąsi duomenimis tarp procesoriaus branduolių;

• Tik programiškai valdomas užduočių kalendorius;

• Naujas programavimo modelis, suderinamas su daugybę lygiagretaus skaičiavimo ir kintamų duomenų apdorojimo struktūrų;

• Skaliarinis skaičiavimo konvejeris, naudojantis trumpą vykdymo magistralę ir integruotą spartinančiąją atmintį. Larrabee architektūra siūlo pažangius patobulinimus, pavyzdžiui, kelių užduočių apdorojimą vienu metu, 64 bitų plėtinius, pažangų išankstinį nuskaitymą;

Larrabee architektūra praplečia x86 instrukcijų rinkinį papildomomis instrukcijomis, skirtomis vektorių apdorojimui ir kai kurioms skaliarinėms funkcijoms;

• Kiekvienas Larrabee naudojamas branduolys turi 256 KB spartinančios atminties ir sparčią sąsają su integruota antrojo lygmens spartinančia atmintimi;

Larrabee architektūroje numatyta po 32 KB instrukcijų spartinančios atminties ir 32 KB duomenų spartinančios atminties kiekvienam branduoliui;

Larrabee lusto branduoliai vienu metu gali apdoroti iki 4 užduočių;

Lairabee architektūra naudoja 1024 bitų pločio dvikryptę žiedinę jungtį, kuria komponentai gali keistis duomenimis su itin mažu vėlinimu.

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.