„AMD Radeon HD 7000“ kol kas pilnai nepalaiko DirectX 11.2

AMD kompanijos inžinierius Laylah Mah vokiečių žurnalui „c't Magazin“ atskleidė, kad „Microsoft“ priimtos galutinės DirectX 11.2 specifikacijos prasilenkė su tomis, kokias buvo numačiusi AMD. To rezultatas – pirmos kartos CGN architektūros vaizdo plokštės, tarp kurių patenka dabartinė „Radeon HD 7800“ serija, neturi pilno DirectX 11.2 API palaikymo.

Į Windows 8.1 operacinę sistemą įterptas DirectX 11.2 instrukcijų rinkinys Direct3D lygmenyje palaiko HLSL šešėlių susiejimą, buferinį kadrų spartos plėtojimą ir kitas savybes, kurios priklauso „drenuojamiems D3D resursams". Pastarieji yra labai svarbi savybė konsolinių žaidimų kūrėjams, todėl akivaizdu, kodėl „Sony“ ir „Microsoft“ nepasirinko bendradarbiavimo su „nVidia“: kompanija ne tik negali pasiūlyti APU, bet ir nėra konkurencinga užtikrinant dabartinių 3D standartų palaikymą savo vaizdo procesoriuose.

Laylah Mah patikino, kad abu GPU (tiek „PlayStation 4“, tiek ir „Xbox One“) yra suderinami su DirectX 11.2 specifikacijomis. „Radeon HD 7000“ problema tuo tarpu nėra tokia didelė, kaip galėjo pasirodyti: aparatiniame lygmenyje ši serija visiškai atitinka naujojo API reikalavimus, tačiau problemos esti programinėje dalyje. Tai leidžia galvoti, kad pilnas DirectX 11.2 palaikymas bus suteiktas su ateinančiais „Catalyst“ paketais.

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.